ایسنا به نقل از تریدینگ اکونومیکس گزارش داد: در مبادلات امروز دلار به یکه تازی خود ادامه داد و در برابر کرون، یورو و پوند باز هم صعود کرد.

 در مبادلات امروز بازارهای جهانی هر دلار با ۰.۵۶ درصد افزایش به ۹.۰۵۷۰ کرون سوئد رسید. این در حالی است که دلار در برابر کرون به تازگی کانال ۹ را رد کرده است و با سرعت در حال ورود به کانال ۹.۱ کرونی است. در بین سایر ارزهای منطقه اسکاندیناوی نیز هر دلار به ۸.۳۵ کرون نروژ و ۶.۵۲ کرون دانمارک رسید.

دلار

هم چنین پوند در برابر دلار به پایین ترین سطح ۵۰ هفته اخیر خود رسید و هر پوند با ۰.۱۱ درصد کاهش به نسبت روز قبل به ازای ۱.۲۸۲۲ دلار مبادله شد. یورو نیز به پایین ترین سطح ۵۵ هفته اخیر خود در برابر دلار رسید و هر یورو با ۰.۵۳ درصد کاهش به ۱.۱۴۶۵ دلار رسید.

در مبادلات امروز هم چنین هر دلار استرالیا به ۰.۷۳۱۵ دلار آمریکا و هر دلار نیوزلند به ۰.۶۵۸۸ دلار آمریکایی رسید. در برابر دلار کانادا نیز هر دلار ۱.۳۰۹۹ دلار کانادایی مبادله شد.

شاخص دلار نیز که برابری این ارز در برابر سبدی از ارزهای مهم جهانی را اندازه می گیرد با ۰.۵۲ درصد افزایش به رقم کم سابقه ۹۶ واحد رسید. دلار در فوریه ۱۹۸۵ بالاترین نرخ برابری در مقابل سایر ارزها را داشت که در آن شاخص دلار به ۱۶۴.۷۲ واحد رسید.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =