معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با توجه به اتفاقات خوب و مثبتی که توسط اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان رخ داده است، به زودی به این استان سفر می­کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان، «علی اصغر مونسان» امروز و در دیدار مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان با وی، از پیشنهاد ایده­های جدید در حوزه­های مختلف گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی توسط اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان ابراز رضایت کرد.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی نیاز به ایده های جدید دارد، گفت: سازمان میراث فرهنگی از ایده های جدید که باعث رونق گردشگری، حفاظت از میراث فرهنگی و تحرک بخشی به صنایع دستی شود، استقبال می کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد این اداره کل از ابتدای سالجاری تا کنون، گفت: جذب سرمایه گذار و رونق معادن نمک گرمسار، آبگرم سرخه، اجرای طرح های جدید از جمله اکوماراتن جنگل ابر، راه اندازی مدارس صنایع دستی و گردشگری از جمله طرح و برنامه های جدید و اجرا شده توسط این اداره کل است.

«محمد جهانشاهی» افزود: فروش محصولات صنایع دستی در قطارها، ایجاد اقامتگاههای جدید بوم گردی و هتلها و ایجاد اکوکمپ ها از دیگر برنامه های در دست اجراست.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان امروز و در دیدارهای جداگانه با معاون های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان دیدار داشت.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =