یکشنبه 28 مرداد 1397
پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:10:58 چاپ

احسان علیخانی: با موسسه ثامن‌الحجج از طرف صداوسیما رابطه داشتم، اما مفسد نیستم

فرهنگ > تلویزیون - احسان علیخانی در پاسخ به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص که او چند میلیارد تومان از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج پول گرفته است، واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان علیخانی، مجری برنامه «ماه عسل»، در کانال تلگرام خود نسبت به درج نام او در فهرست دریافت‌کنندگان وام و پول از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج واکنش نشان داد. 

متن منتشر شده توسط او به شرح زیر است: 

من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه‌های مجازی و غیرمجازی از (ا-ع) همان احسان علیخانی است که باید بگویم؛اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت‌المال و مردم من نیستم.

کار من رسانه است. در رسانه بزرگ شدم، در رسانه بالیدم و در رسانه زندگی می‌کنم. بیش از بسیاری از کسانی که طی این دو روز من را شماتت کردند، درک می‌کنم، می‌دانم و تجربه کرده‌ام که معمولا «آدم‌ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس می‌شوند.»

جملات زهرآگین است که از دیروز به سمتم سرازیر می‌شود. یک راه حل ساده این بود: «سکوت کنم.» 

خبر دریافت سه میلیاردی (ا-ع) که از خبر مرگ احسان علیخانی بزرگتر نیست و فراموش می‌شود. اما با خودم گفتم چرا باید من را با (ا-ع) اشتباه بگیرند؟ موج بعدی افشاگری که آمد، آیا من را کنار چند نام اختصاری دیگر می‌گذارند؟ 

اینها توضیح من است برای کسانی که احسان علیخانی را با (ا-ع) اشتباه گرفتند و برای آنها که سعی کردند احسان علیخانی یا همان (ا-ع) را وسط بیندازند تا خودشان دیده نشوند:

(ا-ع) چهره مرموزی است تا آرنج دستش به خیانت در بیت‌المال آلوده است. مثل خیلی‌های دیگر که دستشان در جیب مردم رفت و بعدها نه از زندان که سر از جاهای دیگر درآوردند؛ جایی شبیه کانادا.

اما من احسان علیخانی هستم تهیه کننده و مجری تلویزیون، تاکید می‌کنم تهیه کننده! در تهران زندگی می‌کنم و خانه و دفترم هم مشخص و عیان است.

من احسان علیخانی مثل خیلی از شهروندان دیگر روزانه چشمم به اخبار است تا ببینم در این شرایط اقتصادی، دلار، یورو ، سکه ، بی‌برقی، بی‌آبی، بدهی هزاران میلیاردی تعداد اندکی‌ به سیستم بانکی، عدم انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و ... تکلیف زندگی‌مان چه می‌شود؟ اما به جای جواب اینها چه دیدم؟ اسم خودم را.

این چند خط بعدی را بخوانید تا اصل مطلب دست‌تان بیاید و بعد شاید فرق میان احسان علیخانی و (ا-ع) هم برای شما روشن شد:

۱- موسسه ثامن‌الحجج سال‌ها قبل از همکاری با گروه اجتماعی شبکه سه در تمامی رسانه‌های رسمی کشور نظیر (روزنامه‌ها ، تیزر و برنامه‌های اسپانسری تلویزیونی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، بیلبوردهای شهری، باشگاه‌های فرهنگی و‌ ورزشی و ...) حضور داشته که معنای این حضور پر رنگ یعنی داشتن مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در نتیجه، مجوز تاسیس، مجوز گسترش موسسه تا بیش از ۵۰۰ شعبه فعال، مجوز افتتاح حساب برای مردم و‌ صاحبان صنایع، مجوز برای تبلیغات تا مجوز برای انحلال این موسسه، ربطی به من و امثال من ندارد. ما با یک موسسه قانونی براساس نص صریح قانون و نظارت‌های دائمی صدا و سیما کار کردیم.

۲- طبق روال طبیعی هزینه‌های اکثر برنامه و‌ سریال‌های پر بیننده در تلویزیون که شما تماشا کردید به عهده اسپانسرها است، موسسه مذکور هم در سال ۹۱ تقاضای همکاری با گروه برنامه ساز ما را داشته و شبکه بعد از بررسی و استعلام از مراجع ذیصلاح و دریافت مجوز تبلیغات از موسسه، بنده را به عنوان تهیه‌کننده به این موسسه معرفی کرد. یعنی مثل تمام تهیه‌کنندگان سازمان نه بیشتر و نه کمتر.

۳-طی سه سال و‌‌ نیم و در قالب شش قرار داد با صدا و سیما و شبکه، شش عنوان برنامه (دو‌نیمه سیب، ماه عسل ۹۲، ماه عسل ۹۳، سه ستاره، ویژه برنامه تحویل سال ۹۳ ، بهارنارنج ) تولید و‌ پخش شد که مبلغ مذکور از جانب  اسپانسر بعد از تایید بر‌آورد هزینه‌های تولید توسط کارشناسان مربوطه شبکه و بابت تهیه و توليد به صدها نفر عوامل و هزينه‌های توليد به تهيه كننده تخصیص می‌یابد. (روابط عمومی، گروه اجتماعی و مدیر مالی شبکه سه در صورت صلاحدید اسناد و قراردادها را منتشر کنند.)

۴-من مدیر نیستم، مسول نیستم، کارمند دولت نیستم، کارمند صدا و سیما هم نیستم، من تهیه‌کننده و ‌برنامه‌ساز مستقل هستم، ولی فراتر از هر بازی رسانه‌ای ، تهمت و قضاوتی، خودم را در برابر قانون و اذهان مردم پاسخگو می‌دانم. حالا هم از شبکه سه و صدا و سیما و ‌مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی خواهش می‌کنم تا به طور دقیق این موضوع را بررسی کنند و نتیجه را شفاف به مردم گزارش دهند.

1717

مطالب مرتبط
111 دیدگاه
  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:24:47
    پاسخ
    599 27

    دمت گرم خیلی زرنگی متن را هم خیلی خوب نوشتی که ماجرا رو بپوشونی

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:40:01
      166 6

      تمام این قراردادها که میگی باید به حساب یک مجموعه دولتی واریز بشه نه حساب شخصی شما. ثانیا هزینه تولید یک برنامه به مدت چند سال و پرداخت حقوق تمام عوامل و خرید و تدارکات میشه سه میلیارد تومان؟؟؟؟

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:46:03
      104 15

      زرنگ بوده که پول داره وگرنه مث من باید کاسه چه کنم دستش میگرفت

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:56:08
      306 9

      بر فرض كه هم عليخاني و هم مديري طبق گزارشات و نوشته هايي كه اين چند روز خونديم ٦ يا ٧ ميليارد تومان هم تحت عنوان وأم و هديه گرفته باشن فقط به اندازه همين رقم اگه مقصرن بايد مجازات و بهش پرداخته بشود. ولي وقتي در مورد اين موسسه ، پاي ارقام چند هزار ميلياردي و وابستگي هاي خانوادگي خاص مجرمان اصلي ، در ميان است ، بيش از حد عنوان كردن اسم اين دو نفر بو داره و بيشتر در جهت گمراه گردن اصل ماجرا و فراري دادن دزدهاي گردن كلفت از مجازات و حاشيه أمن درست كردن براي خانواده هاي وابسته است .

    • بدیع
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:25:05
      71 0

      جناب بی نام دوم ...دانه درشت ها مهم هستند.ولی میشه چه کار کرد؟چیز تازه ای هم نیست.فقط تاییدی است بر سیستماتیک شدن فساد و نا امیدی بیشتر....

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:35:48
      26 1

      شما از همه چیز کاملا اطلاع داری؟

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:56:40
      101 0

      دقت کنید... این دوتا فقط 5 میلیارد گرفتند... 120 هزار میلیارد دیگه کو؟

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 21:05:50
      27 53

      آخه این چه جور قضاوت کردن در مورد دیگران است؟ کامنتها رو که خوندم بیشتر دردم گرفت که ما چقدر راحت بدون مدرک و براساس حروف اول اسم به هم تهمت می زنیم و حتی منتظر دادگاه و حکم هم نمیشیم. قصد من دفاع از علیخانی نیست. به جای این کارها باید از مراجع قانونی بخواهیم که پاسخگو باشن. همانهایی که به این مؤسسات مجوز دادن و وقتی دیدن اینها به جای تعاونی در خلافی آشکار بانک تأسیس کردن جلوی کارشون رو نگرفتن. باید از دادگستری بخواهیم که با همه این عوامل و حامیان گردن کلفت این مؤسسات در هر مقامی برخورد کنن. واقعا و انصافا کلاهتان را قاضی کنید که اگر این مؤسسات به من و شما هم وامهای کلان میدادن نمی گرفتیم؟

    • علی
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 22:48:12
      56 2

      اگر تبلیغ بین آیتم‌های برنامه پخش می‌شد حق با شما بود ولی تبلیغ رو آوردی وسط برنامه و شخصاً عهده‌دارش شدی. این یعنی از نظر مردم با صاحب تبلیغ فرقی نداری. عذرخواهی حداقل کاری هست که می‌تونی انجام بدی

    • مهربان توسی
      جمعه 29 تیر 1397 - 08:28:56
      33 1

      به همون خدا ی ماه عسل واگذارت کردم

    • حسینی دولت آبادی از قزوین
      جمعه 29 تیر 1397 - 09:47:29
      18 3

      آقا لطفا موضوع رو با حاشیه نبرید. در حقیقت شما الان وارد بازی شدید که برایتان طراحی شده. ۱۲۰۰ میلیارد کل پوله. چه فرقی میکنه شش میلیارد کمتر یا بیشتر ؟ دو روز دیگه مشخص میشه این شش میلیاردی که دو مجری گرفته اند به حساب صدا و سیما واریز شده و همه سر و صداها میخوابه و اصل موضوع هم لوث میشه. دنبال اصل پول و رقمهای بالا باشید.

    • محمد
      جمعه 29 تیر 1397 - 09:59:39
      16 1

      روباه به شتر گفت: چرا گردنت کجه؟ شتر گفت: کجای من راسته که گردنم راست باشه

    • مصطفی
      شنبه 30 تیر 1397 - 19:02:43
      1 6

      آقای محترم واقعا فکر میکنی ساختن چندین تا برنامه به مدت پنج سال اینقدر کم هزینه است ؟ آخه آدم باید از عقلشم استفاده کنه کسی که مفسد هست نمیاد برنامه بسازه اونم پنج سال میره قایم میشه مهاجرت میکنه واقعا شما به بانک مرکز که مقصر اینهمه گند کاریه اعتماد میکنی ؟ مگه کم تا حالا تو این مملکت پاپوش دوختن چرا موسسه باید بجای اسامی ج.ر و خ.م و نمیدونم صد نفر دیگه باید ان دو نفر رو اعلام کنه حداقل بشین حالا خورشید رو ببین که بتونی با مدرک حرف بزنی

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:25:08
    پاسخ
    325 8

    حضور پر رنگ به معنای داشتن مجوز نیست حاج اقا

    • ساسان
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:07:17
      22 301

      جو رسانه ای ایجاد شده علیه دو سلبریتی محبوب با هیچ معیاری قابل پذیرش نیست حتی با فرض پذیرش اینکه این دو نفر این مبالغ دریافت کردند چرا امثال خاوری ها که کاری جز دزدی بلد نیستند میلیارد میلیارد بخورند این دو مجری حداقل گانی هر چند کوچک برای پر کردن اوقات مخاطب بر میدارند به دور از ظاهرسازی های امثال خاوری

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:28:54
      185 4

      18:07بابت پر کردن وقت شمای مخاطب پولشون رو جدا گرفتن مخاطب جان .سه میلیارد وام با سود چهار درصد یعنی رانت یعنی خیانت در امانت این پول پول مردم بیچاره ای بوده که الان چند ساله هر روز توی خیابونن .شما حق الناس نمیدونی یعنی چی؟

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:05:35
      53 3

      ساسان 18:07 انگار احسان علیخانی در این صفحه هم حضور پررنگی داره ولی نمیدونه آبی که ریخت، جمع نمیشه

    • ساسان
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:50:39
      32 10

      در جواب بی نام 18:28 چرا عادت کردیم حقایق نبینیم اطلاق مردم بیچاره به مال باختگان موسسات غیرمجاز اشتباه است قریب به 4050 موسیه غیر مجاز در کشور ورشکست شدند اما هنوز که هنوز است مردم طماع و حریص با دیدن سودهای آنچنانی برخی موسسات غیر مجاز به سمت آن ها می روند چون به سود کم بانک ها قانع نیستند وقتی به مشکل میخوردن یاد دولت می افتند.

    • بی نام
      جمعه 29 تیر 1397 - 11:51:10
      13 2

      19:50چرا حرف نا حساب میزنی پولشون دزدی که نبوده مال خودشون بوده سرمایه عمرشون بوده رفتن گذاشتن بانک سود بگیرن تا از ارزش نیفته باید شاکی کسانی بود که اجازه دادن این موسسات شروع به کار کنند باید شاکی کسانی بود که وظیفه داشتند بنگاههای بدون مجوز را پلمپ کنند اما نکردند.وقتی شما یک مغازه خرازی بدون مجوز باز میکنید به روز نرسیده پلمپ میکنند خب مردم از کجا بدانند یک بانک باز شده و مجوز ندارد. توی کشوری که ارزش پول در یک شب نصف میشه انتظار داری با پولشون چکار کنند شما به مردمی که حاصل عمرشون شاید پاداش سی سال کارشون رو گذاشتن توی بانک بیست درصد سود نمیبینی اونهم وقتی میبینند همه در حال خوردن و بردن از این کشورند

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:25:15
    پاسخ
    393 5

    داستان لازم ندارد چقدر پول يا وأم گرفتيد با چه بهره اي؟ آيا پس داديد؟ همين

  • نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:27:31
    پاسخ
    350 17

    چيه دستت رو شده دوباره دارى سيابازى ميكنى؟

    • بی اسم
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:06:19
      165 4

      گر حکم کنن که مست گیرند. .‌...در شهر هر آن که هست گیرند باعث تاسف هست. ..اینجا هیچکس به فکر مردم نیست

  • حسین
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:31:28
    پاسخ
    244 6

    بالاخره ایشون تایید کردن یا تکذیب ؟؟ من معنی این متن رو نفهمیدم .

    • من من
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:12:28
      28 139

      گفته وامی نگرفته.. اون 3 میلیارد پرداختی هم به عنوان اسپانسر طی سه سال داده شده برای چندین برنامه.. و ادعا کرده که این پول هم هزینه ساخت برنامه ها و چند صد نفر عوامل برنامه شده ... به نظر دروغی نمی گه.. هزینه دریافتی تهیه کننده ها باببت برنامه های بزرگ حتی می تونه بیشتر از اینها باشه..

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:37:21
    پاسخ
    275 9

    نگفتی بالاخره 3 میلیارد از این موسسه گرفتی یا نه؟ حالا اسمش هر چی میخواد باشه.

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:37:48
    پاسخ
    229 7

    همه میتونن پول غیر قانونی بگیرن وبعد خودشون تفسیرکنن وبگن فساد نکرده اند.

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:39:14
    پاسخ
    135 10

    مشکل اصلی مدیران ثامن الحجج و ندانم کاری مدیران صدا و سیماست

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:39:44
    پاسخ
    35 243

    به نطرم حرفش درسته . خیلی جو زده نشیم

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:45:48
      95 2

      مگه ب ز قبول کرده که ایشون هم اعترافا کنه و یا اونیکه که گفت پدرش سهمش رو از سفره انقلاب برداشته قبول کرده که این هم قبول کنه

    • احسان
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:15:17
      33 2

      اگه حرفش درست بود و واقعا مرتکب چنین کاری نشده بود و پول درشتی بهش نرسیده بود خیلی راحت می تونست به جای این همه اسمون ریسمون کردن و حرفهای مبهم زدن بیاد و به این سوال ها جواب صریح و یک جمله ای بده: ۱ چقدر پول گرفته. ۲ این پول ها چطوری خرج شدند و الان کجان؟ ۳ آیا برنامه هایی که تولید کردند فقط همین یه اسپانسر رو داشته یا از جاهای دیگه هم پول دریافت کرده. ۴ هزینه های این برنامه ها دقیقا چقدر بوده. ۵ اگر وامی دریافت کردند مقدارش و بهره ش چقدر بوده و چه مقداریش رو پس داده.

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:40:45
    پاسخ
    156 0

    اگر پولي بابت دستمزد يا اسپانسري گرفته أيد لابد به تاريخ در دفاتر مالياتي تان ثبت شده است

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:41:22
    پاسخ
    203 10

    تو چی تولید کردی که خودتو محق اینهمه پ.ل میدونی که زدی به جیب؟

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:14:29
      160 5

      چی تولید کردن؟ معلومه دیگه: اشک. ایشون متخصص تولید اشکن

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:36:47
      23 1

      خب چرا تبلیغش کردید؟

  • پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:41:30
    پاسخ
    166 2

    فقط سه میلیارد تومان ؟؟؟

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:31:44
      43 0

      سه میلیارد تو دوران دلار هزار تومن. میشه تقریبا سه میلیون دلار

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:43:41
    پاسخ
    143 2

    یاد این جمله میافتم ...... به همون نفسای حقتون که با زبون روز مکشین........پول مردم بدبخت

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:44:15
    پاسخ
    200 4

    این بنده خدا که آدم خوبیست و تقصیری نداشته، اما فکر کنم بعد از شنیدن اظهارات تمامی متهمین به این نتیجه برسیم که همه بی گناه بوده اند و من کارمند این ۱۲۳۰۰ میلیارد را دزدیده ام

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:32:14
      107 3

      احتمالا منم همدستت بودم فقط یادمون نمیاد پولارو چیکار کردیم

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:44:30
    پاسخ
    184 1

    اشک تو چشما حلقه زد

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:44:50
    پاسخ
    108 5

    چقدر صادقانه واقعا

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:45:10
    پاسخ
    9 123

    دمت گرم نوش جانت

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:45:23
    پاسخ
    195 2

    یعنی اسپانسر پول رو مستقیم میریزه به حساب تهیه کننده؟؟؟ ساز و کار صدا و سیما این است؟

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:45:45
    پاسخ
    177 3

    یعنی عادل فردوسی پور هم این جوری از اسپانسرها مستقیم پول می گیرد؟

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:46:00
    پاسخ
    169 3

    ای کاش من هم یک مجری بودم

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:58:14
      70 2

      به آسمانها پر میگشودم :

    • بی نام
      جمعه 29 تیر 1397 - 15:29:51
      0 0

      عاشقتم بی نام دوم... به خدا... خیلی باحالی

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:46:39
    پاسخ
    199 2

    یعنی چی من اون ا.ع نیستم خودت که در ادامه گفتی ثامن الحجج به حسابت پول ریخته این بازیا چیه؟

    • بی نام
      جمعه 29 تیر 1397 - 14:00:56
      10 0

      احتمالا ا ع الهام علیف رئس جمهور کشور آذربایجان باشد

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:47:03
    پاسخ
    19 84

    راست میگه بنده خدا کاملن بیگناهه

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:47:11
    پاسخ
    10 138

    به نظر من این یک امر جاری و طبیعی برنامه سازی در صدا و سیما است و احسان مقصر نیست

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:48:21
    پاسخ
    173 6

    بابا با سند و مدرک دارن میگن تو پول گرفتی باز زیر بار نمیری؟عجب رویی داری تو

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:50:55
    پاسخ
    131 2

    بابت این درآمد چقدر مالیات دادی این رو هم لطفا ذکر کن

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:56:01
    پاسخ
    144 3

    احسان جون. اون سه میلیارد پول مردم را با بهره بانکی رسمی پس بده و بعد سخنرانی کن.

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:01:50
      25 4

      عالی بود جوابت

  • امیر
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:56:01
    پاسخ
    134 2

    جالبه که همه اینایی که گند می زنن بعدش یه نامه میدن از عالم و آدم طلبکار میشن.مثل اون دوست مداحمون که تو روز روشن به ماشین مردم گلوله شلیک کرد بعدم گفت کسانی که از من انتقاد کردند را حلال می کنم.کسانی هم که ازش انتقاد کرده بودند گفتند لطف می کنی...مرسی.حالا داستان ایشون و آقای مدیری هم همینطوره.به جور حرف می زنن که انگار مردم یه چیزیم بهشون بدهکارن

  • محمد
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:57:35
    پاسخ
    120 1

    جناب آقاي عليخاني اگر مبالغ اعلامي در رسانه ها طي قرارداد صداوسيما با موسسه ثامن الحجج به حساب صداوسيما واريز شده وسازمان طي قرادادي كه با تهيه كننده دارد دستمزد عوامل وهزينه هاي توليد رو به شما پرداخت كرده است كه اين كار كاملا قانوني است حتي اگر قراداد شما با صداوسيما ده ميليارد بوده باشد نفس پرداخت قانوني است اما اگر تهيه كننده علاوه بر قراداد صداوسيما باثامن الحجج ،مبلغ جداگانه ايي به هر ميزان وتحت هر عنوان اعم هزينه هاي توليد برنامه و هديه وغيره از اسپانسر دريافت كند يك ريال آن هم سو استفاده از جايگاه تهيه كنندگي است چون اخيرا بسيار مشاهده ميشه كه تهيه كنندگان برنامه هاي شاخص تلويزيون مبالغ جداگانه ايي وتحت قراردادهاي شخصي از اسپانسر ميگيرند تا به قول خودشان تبليغ بهتري براي اسپانسر بكنند.

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:58:34
    پاسخ
    125 2

    تو در طول سال يكي و نصفي برنامه داري بعد خونه و دفتر و ماشينت كه جزو از ما بهترونه تهيه كننده ي سينما هم ميشي يه كم عجيب نيست؟ اخه برادر با سالي چهل پنجاه مليون اگه رشوه هاي زير ميزي اسپانسرها نباشه كه نميشه اينقدر بالابالاها رفت

  • مهدی
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:58:42
    پاسخ
    96 2

    امیدوارم کاری هم کرده باشی انقد وجدان جرات داشته باشی پشت صداو سیما پنهان نشی بجای توضیح

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:00:37
    پاسخ
    122 1

    روبيكا و هفت هشتاد و بقيه چقدر می دن؟

  • حسین
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:02:50
    پاسخ
    18 59

    باز یه داستان چدید از طرف رسانه های دولت برای دوری از خواسته ی مردم در برابر ارز ، سکه ، دلار ، شفافیت ، آقازاده ها و ... متاسفم برای مردمی که راحت گول میخورن . اصلا بر فرض اینها مفسد باشند ... مفسدان اصلی با این چیزها دارن بیشتر فساد میکنند ...

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:10:48
    پاسخ
    103 9

    فوق تخصص ماسک و ماست مالی با فلوشیپ گریه درمانی.

  • هادی
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:20:26
    پاسخ
    29 42

    تبدیل به مردمی شده ایم که همه را دزد می دانیم حتی اگه خلاف اون ثابت بشه... اگه سیستم مشکل دارهکه قطعا هم مشکل داره گناه ایشون نیست باید ایراد کار رو دید و با اونایی که این سیستم دزد پرور رو بوجود آوردن برخورد کرد

    • بی نام
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:57:58
      48 2

      آخه اینا خودشون رو عقل کل نشون میدن، همه رو نصیحت می کنند، میگن مستقلیم بعد اسیر اسپانسر فاسدی مثل موسسه ثامن الحجج میشن مگه صدا و سیما صاحب نداره تهیه کننده خودش بره از هر ورشکسته ای پول بگیره و برایش تبلیغ کنه تازه همه این حرفها به شرطیه که تمام اظهارات آقای علیخانی رو قبول کنیم. یعنی یک ریال از پول و سودش به نفع ایشون حیف و میل نشده باشه

  • بی نام مطلع
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:22:59
    پاسخ
    81 3

    ۱ فراربه جلو و بازی با کلمات شغل این تهیه کننده مدعی وکاسبی این مجری است ۲ نکته مهم متن ایشان که کویای نگرانی وی است دریافت سه میلیارد تومان نیست بلکه اصل و ماهیت این تبلیغات است ۳ ماجرا این است که این ادم به دلیل دریافت مستقیم پول از این موسسه بر خلاف عرف تلویزیون کل اعتبار رسانه و اعتماد مردم به برنامه مهمی مثل ماه عسل را در اخنیار این موسسه گذاشته و دقیقا همین تبلیغ ایشان از سال ۹۲ باعث شده سپرده گذاری مردم هزاران میلیارد تومان افزایش یابد . ۳ غش کردن ایشان برای تبلیغ نامتعارف این موسسه بدلیل اخذ مبلغ بیش از چند برابر براورد های تلویزیون تبعات مالی هزاران میلیاردی و اثار امنیتی اجتماعی غیر قابل جبران برای کشور داشته و هیچ بیلبورد و تیزری نمی تونسته ماه عسل مفسدان باشد

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:24:58
    پاسخ
    88 3

    ده ها هزار هنرمند مستقل توی این کشور هست چطور کسی به تلوزیون راه پیدا نکرد الا تو که چپ و راست برنامه اشک گیر میسازی؟

  • صدیقی
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:30:00
    پاسخ
    77 4

    توجیه نکن آقای علیخانی.

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:36:33
    پاسخ
    26 2

    3 میلیارد رو که گرفته به صورت مستقیم از اسپانسر طبق قانون باید مستقیم به حساب صدا و سیماو خزانه داری واریز میشده ...

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:44:22
    پاسخ
    46 3

    ایکاش من هم وصل از ما بهتران بودم

  • مجید
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:47:45
    پاسخ
    77 1

    خود صدا و سیما که هر شب برنامه داره درباره فساد هم دچار فساد شده با این مجریان.خدایا خودت به داد این مردم بدبخت برس

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:50:17
    پاسخ
    72 1

    ماهتون عسل. کات

  • گمنام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 18:55:42
    پاسخ
    75 4

    سو استفاده از عواطف مردم خیانتی است نابخشودنی جناب علیخانی باید از تک تک مخاطبین حلالیت بطلبی

    • بابک
      پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:31:18
      8 44

      امیدوارم جنابعالی هم که به این راحتی تهمت میزنی فرصت حلالیت طلبیدن از قربانی هات رو پیدا کنی

  • حمید
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:00:40
    پاسخ
    45 8

    دو نفر هستند که دارن به پیامها منفی میدن . یکیش که ا ع هست . دومی هم احتمالا مم هست. معما حل شد.

  • رضادی
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:11:36
    پاسخ
    34 6

    آقای علی عسکری ریاست سازمان صدا و سیما و بقیه مدیرانش حرفی برای گفتن ندارند؟

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:16:39
    پاسخ
    35 3

    فکر نکنم کسی قانع بشه با خواندن این قبیل متن های دفاعیه غیرحقوقی و بیشتر احساسی. اگه قراره احسان مردم رو قانع کنه بیاد علنا مبالغی که تک تک به قول خودش اون صدها نفر از ثامن الحجج دریافت کردن رو با ذکر مشخصات اعلام کنه تا معلوم شه چقدر ته جیبش مونده.

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:20:42
    پاسخ
    22 7

    باشه ا ع مفسد اقتصادی. کسی پاسخگوی دلار ۹ هزار تومنی و سکه ۳ میلیونی هست یا نه ؟ یا بازی های رسانه ای همچنان ادامه داره...

  • خس و خاشاک
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:24:06
    پاسخ
    59 2

    هرگز از یاد نخواهم برد...این جمله معروف رو: اسپانسر این برنامه مزیین شده به نام امام هشتم علی ابن موسی ابن رضا جملات ابتدایی هر برنامه ماه عسل.از زبان مخلصترین بنده روزگار...

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:24:20
    پاسخ
    31 2

    فکر کردید برای مثال به اقازاده ها خلاف ضابطه وام میدن؟ همه چی قانونی انجام میشه. ولی قانونی که به اونا لطف داره

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:29:36
    پاسخ
    22 1

    مقصر اصلي حكومت است كه موجب كلاهبرداري هايي امثال متوليان اين صندوق انجام دهند و بهترين راه پرت كردن افمار عمومي از مقصر اصلي ايجاد حاشيه هايي اي چنيني است

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:39:34
    پاسخ
    35 1

    همه شان هم یاد گرفته اند که فورا بیانیه های غرا و با انشای عاطفی صادر بفرمایند و تکذیب کنند اما نمیدانند که ما خودمان همه چیز را از آنان بهتر میفهمیم ...

  • علی
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 19:52:17
    پاسخ
    9 28

    دزدهای اصلی رو ول کردند دزدهایی که مملکت رو به تاراج بردند و کشور رو به این فلاکت انداختند چسبیدند به 2 تا مجری تلویزیون. بعید می دونم این وصله ها به این بندگان خدا بچسبه این هم یک کلک برای منحرف کردن افکار عمومی از اصل ماجرای دزدی کلان در موسسه ثامن‌الحجج است تو رو خدا گول این سیاه بازی ها رو نخورید

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:04:42
    پاسخ
    34 2

    سلام فساد از همین جا شروع می شود اگر همه چیز سر جایش باشد شما که نباید پول می گرفتی شما با صدا و سیما باید قرارداد می داشتی شما چه کاره بودی که از اسپانسر برنامه پول گرفتید؟ پول را صدا و سیما باید می گرفت وبه حساب خزانه دولت واریز می کرد اما مملکت اینقدر بی در و پیکر شده که شمای تهیه کننده مستقیم از اسپانسر پول می گیری خوب این یعنی ابتدای رانت خواری ...

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:17:53
    پاسخ
    30 2

    اصلا شما خیلی خوب اما حاضری رو در روی مردم مالباخته ثامن بایستی و بگی یک قران از پول شما در جیب من نیست؟ همین حرفهارو برو رو در رو با مالباخته ها بزن. چرا بیانیه می دی؟

  • شهلا
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:18:05
    پاسخ
    24 2

    هر کس می خواهی باش فقط دین مردم به گردنت نباشد.

  • شهریار
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:22:39
    پاسخ
    38 2

    مقصرماهستیم که به شما اعتمادمیکنیم

  • امیر
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:37:47
    پاسخ
    17 3

    خدا به خیر کنه معلوم نیست که چه خواب جدیدی دیدن واسه رد گم کنی مشکل بزرگتری که احتمالا تو راهه... مشکل ثامن مال حالا حالا ها نیست و مدتهاست همه درگیرند، حالا ایندفعه چه معضلی قراره تو راه باشه که متوسل شدن به علیخانی و مدیری خدا می‌دونه؟؟؟😰😭

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:44:13
    پاسخ
    22 8

    پیگیر کار اینا باشید تا اخرش ولی چرا یه بار راجع فریدون و جهانگیری نمینویسی

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 20:49:11
    پاسخ
    33 1

    از جیب ملت هم پول مال باخته های موسسات رو دادن،با چاپ پول و نتیجه شد دلار 9 هزار تومنی و سکه 3 میلیونی.

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 21:09:43
    پاسخ
    31 2

    شرم کنيد خجالت بکشيد

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 21:34:33
    پاسخ
    29 5

    میگن دستگاه بغض ساز هم خریدی باهاش

  • بی نام
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 21:52:07
    پاسخ
    39 3

    با سی سال پس انداز کامل حقوق کارمندی میشه ماشین زیر پای شما خرید شما فقط خرید

  • علی
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 22:26:57
    پاسخ
    20 0

    یه سوال دارم اگه همه برنامه های سیما با اسپانسره و تهیه کننده حصوصیه پس این مبالغ کلان بودجه و سود تبلیغات تلویزیونی کجا هزینه میشه ؟

  • امیر
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 22:31:43
    پاسخ
    15 1

    یک روزی تمام این مسائل رو می شه ولیکن می توان رو راست به مردم با صداقت صحبت کرد و اگر اشتباهی کردی مردم خواهند بخشید چقدر زود دیر میشه مردم است که به اعتمادشان صدمه می خورد

  • سعید
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 23:18:06
    پاسخ
    18 1

    ماهتون عسل...

  • بی نام
    جمعه 29 تیر 1397 - 00:16:30
    پاسخ
    4 29

    پاسخ‌به‌آقای‌علیخانی‌:هیچکس‌به‌قطار‌ایستاده‌سنگ‌نمیزنه‌واینهمه‌تهمت‌‌واخبارکذب‌فقط‌وفقط‌‌یک‌معنی‌داره واون‌پیشرفت‌ودرستی‌کار‌شماست‌ پس‌اگر‌کسی‌مغرض‌نباشه‌‌‌صداقت‌گفتار‌شما‌راباور‌میکنه‌‌. آرزوی‌داشتن‌ماهی‌به‌شیرینی‌عسل‌برای‌دوست‌ودشمنت‌داشتی‌اما‌بااینهمه‌ناسپاسی‌کامت‌تلخ‌شد‌

  • اميد
    جمعه 29 تیر 1397 - 00:56:33
    پاسخ
    7 6

    دوستان بالا بازي خوبي رو شروع كرده اند . حالا فرضا اين دو نفر هم بله . خوراك خوبي هستند براي مردم سطحي نگر ما . وقتي فساد سيستماتيك باشه خود به خود آدماي سطح پايين و محبوب مثل اين دو نفر گزينه هاي خوبي براي پوشش و فريب فسادهاي كلان و خانوادگي آقايان پشت صحنه هستند . اين بنده خداها بايد قرباني بشوند تا عده اي بر مدار فساد خود ادامه بدهند .

  • مهدي
    جمعه 29 تیر 1397 - 01:25:25
    پاسخ
    15 1

    آقا احسان يادمون هست توي يك برنامه ماه عسل گفتي بابت اجراي برنامه ماه عسل ٣٠ ميليون تومان از صدا وسيما ميگيري

  • بی نام
    جمعه 29 تیر 1397 - 01:31:52
    پاسخ
    26 2

    جالبه طرف سنش به جهل سال نرسیده حداقل ۴میلیارد حساب بانکی داره ؟ راست و حسینی برین برسی کنید مرحوم افشار بعد از چهل سال گویندگی چی داشت ؟؟؟

  • وحید
    جمعه 29 تیر 1397 - 02:17:20
    پاسخ
    13 1

    آقای علیخانی ما از اداره مطبوع شما در این مورد انتظار شفافیت نداریم چون اگه قرار به شفافیت باشه حیلی چیزای دیگه هم از پستو میاد بیرون.

  • ابراهیم
    جمعه 29 تیر 1397 - 07:05:47
    پاسخ
    19 0

    سلام .عذر میخوام بنده نیز تهیه کننده تلوزیون هستم و میخواستم بدانید که قرارداد اسپانسر با شبکه تلوزیون بسته می شود نه با شخص تهیه کننده و مبالغ هم به حساب بازرگانی شبکه می رود و بعد طبق قرارداد و برآورد تهیه کننده از طریق مالی شبکه به تهیه کننده پرداخت می شود. تهیه کننده به هیچ وجه با اسپانسر مراوده مالی مستقیم و البته قانونی ندارد. میتوانید از خود تلوزیون هم صحت گفته هایم را استعلام بگیرید

    • علی
      جمعه 29 تیر 1397 - 10:18:41
      2 3

      پس می‌شه بفرمایید چرا مجری‌ها اعتبار و شخصیتشون رو می‌فروشند برای تبلیغات؟ رسماً به بیننده التماس می‌کنند. می‌شه کسی بدون گرفتن پول این همه خودشیرینی کنه؟

    • مهدی منصوری فرد بوشهر
      جمعه 29 تیر 1397 - 14:09:39
      8 0

      سلام . بنده هم مجری هستم و مدیر یک مؤسسه فرهنگی هنری. با صحبت های حضرتعالی موافق هستم . حتی در کوچکترین برنامه ها ،عوامل اجرا حق ارتباط نه مالی و نه غیره با اسپانسر و یا دعوت کنندگان برنامه را ندارد .هرچند انتشار این اخبار و مطالب باعث تاثردر جامعه هست اما باز باید با احتیاط سخن گفت .امیدوارم هرچه زودتر حقیقت مشخص شود.با این اوضاع نابسامان مالی و جیب خالی که داریم،خدایی ناکرده قضاوت نابجا دیگه بهش اضافه نشه.البته شفاف سازی حق همه ماست و مسئولین هم باید کمک کنند .این برنامه ماه عسل خیلی طرفدار داشته و مخاطبینش حق دارند دلگیر باشند .

  • بی نام
    جمعه 29 تیر 1397 - 07:48:44
    پاسخ
    10 3

    خود گویی و خود خندی ...

  • بی نام
    جمعه 29 تیر 1397 - 08:30:29
    پاسخ
    16 2

    تقصیر ما مردمه که این ها الکی گنده میشند .

  • بی نام
    جمعه 29 تیر 1397 - 10:53:35
    پاسخ
    13 3

    مردم دیگر گول زبان چرب و نرم شما را نمی خورند

  • mr nowruzi
    شنبه 30 تیر 1397 - 00:11:21
    پاسخ
    1 2

    حالا چقدر هم ناراحت شده بابا اشکال نداره قربان تو برم از سیاست مدارو دولت مردانو بالا دستی ها خوردن و بردند حالا یه چند میلیارد هم شما

  • بی نام
    شنبه 30 تیر 1397 - 02:38:05
    پاسخ
    1 1

    حالا معلوم میشه صدا و سیما چقدر بیننده داره. وقتای دیگه همه کاربران خبرآنلاین می نویسن مگه کسی صدا و سیمای میلی هم نگاه میکنه؟ حالا تمام دیالوگ ها رو هم گذاشتن.

  • بی نام
    شنبه 30 تیر 1397 - 12:53:50
    پاسخ
    3 0

    اصلا حقت نبوده پول سپرده های مردم بخت برگشته بوده

  • جان سخت در ایران
    یکشنبه 31 تیر 1397 - 15:19:53
    پاسخ
    0 0

    خداوکیلی ادم این تیتر مطالب سایت ها و روزنامه ها رو میخونه گریش میگیره. فقط از اختلاس و دزدی و بی مسئولیتی بی عرضگی و نبود اب و برق و نان فقر مطلب هست. بعد هی به مردم میگن تا چند ساله دیگه ما قدرت برار منطقه ایم اخه با این وضعیت؟

  • ح
    پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 23:07:49
    پاسخ
    0 0

    من کاری ندارم...آقای علیخانی و مدیری از پاکترین آدمای روزگارن..منکه تحت تاثیر این تحمتهتا قرار نمیگیرم.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین