امروز، یک‌شنبه سوم تیر، اخبار مربوط به روابط ایران و آمریکا، وضعیت بازار ارز و طلا و مسابقات فوتبال جام‌جهانی مورد استقبال کاربران قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، نظر رییس دولت اصلاحات درباره پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا پربازدیدترین خبر بود. در ادامه نوبخت خبر داد: عرضه بیش از ۷ میلیون قطعه سکه برای برطرف کردن عطش عده‌ای! این گفته طائب که بقایی باید اعدام می‌شد هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، پیش‌بینی یک اقتصاددان از قیمت آینده ارز، نگاه‌های نگران کاربران از تلاطم این بازار را به خود جلب کرد. معاون اتاق بازرگانی هم گفت: آقای ظریف!با قانع کردن مسئولان به مذاکره، مملکت را از تحریمهای جدید نجات دهید. بسیاری هم خواستند بدانند بازار خودروهای وارداتی به کدام سو می‌رود؟

در سرویس فرهنگ، نظرخواهی از کاربران خبرآنلاین درباره هزینه‌ِ حضور فوتبالیست‌های خارجی در تلویزیون مورد استقبال قرار گرفت. در ادامه پوستر فیلم «هزار پا» با تصویر رضا عطاران و سارا بهرامی دیدنی شد. تفنگ نیم میلیون دلاری هریسون فورد در «جنگ ستارگان» را هم بسیاری پسندیدند.

در سرویس جامعه، رییس قوه قضاییه از کشف اسناد جعلی واردات خودروهای گران‌قیمت خبر داد. همچنین خبری با تیتر دور این خوراکی‌ها را خط بکشید تا فشار خون نگیرید، پربازدید شد. بسیاری هم خواستند بدانند آیا ایرانی‌ها بحران ناامنی ذهنی و روانی را تجربه می‌کنند؟

در سرویس بین‌الملل، این گفته ظریف پربازدید شد: خیال نکنید اگر روحانی رفت واصولگرایان آمدند موفق‌ می‌شوند. ماجرای پرتاب شکلات ترامپ به طرف صدراعظم آلمان هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد. همچنین خبر رسید جنگ به مرکز شهر الحدیده یمن رسید.

در سرویس ورزش، بازیکنی که با تیپش سوژه تیم‌ملی شد، مورد استقبال قرار گرفت. درسی هم که فرناندو هیرو از بازی با ایران گرفت، خواندنی شد. ترکیب احتمالی ایران مقابل پرتغال از نگاه فیفا، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 0
    کی به حرف خاتمی گوش میکنه دیگه