طی کمی از سوی بابک نهرین رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، فرزین ریحانی راد به عنوان مدیر جدید تئاتر شهر تبریز منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، به دنبال انتخاب مجدد بابک نهرین به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، وی طی حکمی، فرزین ریحانی را به عنوان مدیر جدید تئاتر شهر تبریز معرفی کرد.

این انتصاب درحالی صورت می گیرد که اوایل شهریور ماه، جشنواره استانی تئاتر آذربایجان شرقی برگزار می شود و یکی از برنامه های ویژه هیئت مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی استان، برنامه ریزی برای برگزاری آبرومندانه این رویداد است.

فرزین ریحانی راد، متولد 1364 تبریز، بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح تبریزی فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری دانشگاه نبی اکرم(ص) و کارشناس ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری تهران است.

وی که در کارنامه خود، سابقه حضور در چندین نمایش به عنوان بازیگر را در کارنامه خود دارد، در این سال ها بیشتر در کسوت نویسنده و کارگردان ظاهر شده است.

فرزین ریحانی راد سال گذشته به عنوان دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی با انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی همکاری داشت و امسال در آستانه برگزاری همین رویداد، به سمت مدیریت تئاتر شهر تبریز منصوب شد.

انتصاب وی بازتاب مثبتی در بین اهالی هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی داشته و هنرمندان تئاتر در شبکه های مجازی از حضور این چهره تحصیل کرده در تئاتر شهر تبریز استقبال کرده اند.

فرزین ریحانی راد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =