اپلیکیشن Google Fit با دو ویژگی جدید این هفته روی گوشی‌های اندرویدی قابل‌نصب می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، نرم‌افزار تناسب‌اندام گوگل روی پلتفرم اندروید بازطراحی‌شده و ضمن مانیتورینگ فعالیت‌های روزانه سلامت قلب را نیز در اولویت قرار داده است.{لینک}

گوگل با همکاری انجمن قلب آمریکا/ AHA و سازمان جهانی بهداشت / WHO اپلیکیشنی را توسعه داده است که برای کاربر در نقش مربی ظاهرشده و فعالیت‌های فیزیکی را رصد می‌کند و سپس دستورالعمل لازم را صادر می‌کند.

دو ویژگی قابل‌توجه در نسخه جدید Move Minutes و Heart Points است.

از طریق Move Minutes کاربر کمتر از قبل نشسته و تشویق به تحرک روزانه می‌شود. مثلاً وقتی می‌بیند کاربر پس از ساعت‌ها نشستن بلند شده، توصیه می‌کند که به‌جای استفاده از آسانسور از پله بالا برود. همچنین به‌جای نشستن و خوردن قهوه پیشنهاد می‌کند که پیاده به سراغ دوستان برود.

اما از طریق Heart Points بر اساس اصل 30 دقیقه تحرک روزانه برای 5 روز هفته را پیش روی شما قرار می‌دهد فعالیت شما را می‌سنجد و سپس توصیه‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Google fit با اپلیکیشن‌های مشابه مانند Strava، Runkeeper، Endomondo و My FitnessPal مشارکت داشته و روند پیشرفت فردی را گزارش می‌دهد.

نسخه مخصوص این برنامه برای ساعت و دستبندهوشمند توسط گوگل طراحی‌شده و پاییز امسال همراه با گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی خواهد شد.

قابلیت جدید گوگل فیت برای تناسب‌اندام و سلامت قلب

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =