کمپانی رسانه‌ای بریتانیایی اسپورتز‌ پرو هر سال فهرستی از پرطرفدارترین وزشکاران دنیای مارکتینگ را اعلام می‌کند. فهرست امسال این کمپانی اما با عجایب زیادی همراه است. یکی از این نفرات، پل پوگبا است که بعد از فینال جام جهانی بیشتر از همه می‌رقصید و می‌گفت: ما قهرمان جهانیم، اختیار بدن‌مان را داریم و دوست داریم هرجا دلمان می‌خواهد، برقصیم.

سایت بدون نوشت: امسال علاوه بر تعداد زیادی از ورزشکاران دنیای ورزش آمریکا و ستاره‌های لیگ برتر انگلیس، در فهرست مجله «اسپورتز پرو» چهره‌های عجیبی هم به چشم می‌خورند، از جمله چند کریکت‌باز، یک اسکیت‌بورد سوار و حتی یک ستاره‌ بازی‌های کامپیوتری. اما عجیب‌ترین اتفاق این فهرست بدون شک حضور «الکساندر زورف» در رتبه‌ چهارم فهرست امسال است. الکساندر زورف تنیسور 21 ساله‌ آلمانی امسال با پیشی گرفتن از ورزشکاران بزرگی مثل نیمار، لوئیس همیلتون و استیون کوری عنوان چهارمین ورزشکار پرطرفدار دنیای مارکتینگ را به خود اختصاص داده است.

موفقیت‌های ورزشی، حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی و انرژی و شور جوانی و البته خوش‌تیپی و جذابیت این تنیسور 21ساله، عواملی بوده که او را در فهرست اسپورتز پرو به رتبه‌ چهارم پرطرفدارترین وزشکاران دنیای مارکتینگ رسانده است.

نیمار برزیلی، ابرستاره‌ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و تیم‌ملی برزیل که سال گذشته در این فهرست در رتبه‌ هفتم قرار داشت امسال با 9 پله سقوط رتبه‌ شانزدهمین ورزشکار پرطرفدار دنیای مارکتینگ را به خود اختصاص داد.

جالب اینجاست که «تایلر بلوینز»، ورزشکار بازی‌های کامپیوتری از آمریکا در این فهرست 2 رتبه بالا‌تر از نیمار، در رده‌ چهاردهم جدول قرار گرفته است.

افزایش روزافزون محبوبیت بازی‌های کامپیوتری یکی از ستاره‌های این بازی‌ها را بیشتر از ابرستاره‌ای مثل نیمار پرطرفدار می‌کند و بدون تردید یکی از ترندهای مهم این روزهای دنیای ورزش به حساب می‌آید. رتبه‌ 10 فهرست به «آرون جاج» ستاره‌ بیسبال آمریکا و بازیکن نیویورک‌یانکیز اختصاص دارد.

«کیتی لدکی» شناگر زن 21 ساله‌ آمریکایی که سال گذشته در این فهرست رتبه سی‌ام را در اختیار داشت، امسال در رتبه‌ 9 قرار گرفته است. «بکهام جونیور» ستاره فوتبال آمریکایی، بازیکن 25 ساله تیم نیویورک‌جاینتز هم امسال با 2 پله صعود در رتبه‌ هشتم جدول ایستاده است.

رتبه‌ هفتم در اختیار «کلویی کیم» اسنوبوردسوار 18ساله آمریکایی است که سال گذشته در رتبه‌ سی و نهم جدول ایستاده بود. او هم یکی از شگفتی‌های فهرست امسال اسپورتز پرو به حساب می‌آید و اما رتبه‌ ششم جدول در اختیار «هری کین» ستاره‌ فوتبال بریتانیا و آقای گل جام‌جهانی روسیه است.

«استیون کری» ستاره‌ بسکتبال عضو باشگاه گولدن‌استیت‌واریرز و تیم‌ملی آمریکا که سال گذشته در رتبه‌ دوم فهرست قرار داشت، امسال در رتبه‌ پنجم قرار گرفته است و همان طور که گفته شد الکساندر زورف تنیسور 21 ساله‌ آلمانی در کمال شگفتی رتبه‌ چهارم این جدول را به خود اختصاص داده است.

اما 3 رتبه‌ نخست؛ رتبه‌ سوم جدول پرطرفدارترین ورزشکاران دنیای مارکتینگ به «کیلین امباپه» فوتبالیست جوان و ستاره‌ تیم‌ملی فرانسه در جام‌جهانی 2018 روسیه اختصاص دارد. این ستاره‌ 19ساله‌ فرانسوی سال‌های زیادی در مقابل خود دارد و می‌تواند در آینده عنوان پرطرفدارترین ورزشکار دنیای مارکتینگ را به خود اختصاص دهد. آنتونی «جاشوا» بوکسور 28ساله‌ انگلیسی در رتبه‌ دوم این جدول ایستاده و بالاخره «پل پوگبا» ستاره فرانسوی‌ فوتبال از طرف اسپورتز پرو به عنوان پرطرفدارترین ورزشکار دنیای مارکتینگ انتخاب شده است؛ پوگبایی که در منچستریونایتد با سرمربی یونایتد، ژوزه مورینیو مشکل دارد و به احتمال زیاد بزودی از این تیم جدا خواهد شد؛ انتقالی که احتمالا رکورد نقل‌وانتقالات دنیای فوتبال را خواهد شکست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =