برگزیدگان و منتخبین اولین همایش قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی در بانه تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بانه، از صاحبان آثار برگزیده اولین همایش شهرستانی قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی در شهرستان بانه با حضور فرماندار، مدیران شهرستانی، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان و فرهنگیان و مدعوین تقدیر و تجلیل شد.

این همایش با هدف آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت همگانی در صرفه جویی و مصرف بهینه آب، برنامه ریزی، مدیریت منابع آبی و راهکارهای جلوگیری از هدر رفت آن و در میان کلیه دانش آموزان مقاطع مختلف، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان شهرستان بانه برگزار گردید.

پس از اعلام فراخوان عمومی، آثار زیادی در بخشهای مختلف از جمله نقاشی 846 اثر، انشاء نویسی 451 مورد، پژوهش نامه دانش آموزی 25 مورد، پرسش همایش 218 اثر، روزنامه دیواری 28 اثر، اقدام پژوهی 14 اثر، عکس38 مورد و پوستر 42 اثر و جمعاً به تعداد 1662 اثردریافت گردید. در نهایت پس از داوری چند مرحله ای آثار، از هر مقطع، به آثار برگزیده ؛ لوح تقدیر، تندیس همایش و کارت هدیه تقدیم و از مشارکت و همکاری گسترده شرکت آب منطقه ای کردستان با اهدای لوح و تندیس به مدیر عامل، مدیر روابط عمومی و رئیس اداره منابع آب شهرستان بانه تقدیر بعمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =