۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

نماینده مردم شاهین شهر گفت: اگر از فراکسیون ولایی کسی کاندیدای ریاست مجلس نشود من حتما کاندیدا می‎شوم.

به گزارش خبرآنلاین، با نزدیک شدن به روزهای آخر عمر هیات رئیسه دوم مجلس دهم، سوال این است که سه فراکسیون  امید، مستقلین و ولایی چه راهکاری را برای چیدمان سومین هیات رئیسه این مجلس دارند؟

حسینعلی حاجی‎دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و از اعضای فراکسیون ولایی (اصولگرایان) درباره تصمیم این فراکسیون به خبرآنلاین گفت: هنوز جلسات این فراکسیون در این رابطه به یک جمع‎بندی مشخص نرسیده است.

او ادامه داد: به اعتقاد من لزومی ندارد ما با دو فراکسیون دیگر ائتلاف کنیم، بلکه باید به کارایی افراد نگاه کنیم؛ به نظرم فراکسیون ولایی باید برای همه کرسی های هیات رئیسه گزینه معرفی کند.

حاجی دلیگانی در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون ولایی برای گرسی ریاست هم گزینه ای دارد؟، گفت: بله حتما گزینه وجود دارد. لازم است پس از بحث و بررسی‎ یک نفر را با اجماع به عنوان نامزد ریاست معرفی کنیم. اگر کسی از فراکسیون ولایی کاندیدای ریاست نشود، من حتما کاندید می شوم.

27216 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    0 0
    چه شود ؟.... حتما بعد از انتخاب این عالیجناب به سمت ریاست مجلس باید شاهد تغییرات شگرفی در مسیر قانونگذاری کشور باشیم ،هر روز صبح تمام نمایندگان باید تیترهای کیهان را با صدای بلند بخوانند و به به و چه چه بگویند ،سعید زیبا کلام و حمید رسایی و مهدی کوچک زاده به عنوان برترین دلواپسان ... هفته ای یکبار از دستان ریاست مجلس جایزه و لوح تقدیر میگیرند و قس علیهذا... چقدر خوبیم ما.....
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    0 0
    به طور قطع اگه یک گزینه مقابل لاریجانی قرار گیرد رای خواهد آورد به شرطی که از بزرگان اصلاحات نباشد
  • عرفان IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    0 0
    این همونه که نهایت هنرش در مجلس آتش زدن یه تیکه کاغذ جلوی دوربین هاست
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    1 0
    مرد خوب و دلسوزی برای کشورش هست.