دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد با دکتر نبی الله معصومی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسا از بلغارستان و رییس و اعضای اتاق بازرگانی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از  روابط عمومي دانشگاه شهركرد،  در این دیدار دكتر سعيد كريمي با اشاره به قابليت هاي استان چهارمحال و بختياري و پتانسيل هاي اين استان در بخش كشاورزي و منابع طبيعي گفت: با در نظر گرفتن توانايي هاي استان در بخش صنعت باید در بخش توسعه ارتباطات بين المللي پيشرفت هاي چشمگيري صورت بگيرد.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: بدون حضور رابطان بين المللي و آشنايي نزديك آنها با ظرفيتهاي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف استان، امكان بهره برداري و همكاري وجود نخواهد داشت.

دکتر کریمی در ادامه خواستار فراهم سازی زمینه همكاري هاي دانشگاهي از طریق امضاي تفاهم نامه همكاري علمي و پژوهشي و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه هاي كشور بلغارستان شد.

گفتنی است در این نشست دكتر رضا خوش سيرمعاون پژوهش و فناوري دانشگاه و دكتر محسن بهمني رئيس گروه همكاري هاي علمي و بين المللي دانشگاه ، رئيس و اعضاي اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي استان نیز حضور داشتند، دكتر معصومي با ابراز خرسندي از برگزاري اين ديدار از ايده هاي مطرح شده در جلسه بسيار استقبال و خواستار حضور اساتيد و دانشجويان دانشگاه شهركرد در دانشگاه هاي بلغارستان و به ويژه همكاري اساتيد دانشگاه با بخش صنعت و كشاورزي اين كشور شدند.
شايان ذكر است، دكتر معصومي استاد زبان فارسي در مركز رايزني فرهنگي و مديرعامل شركت سرمايه گذاري پارسا در بلغارستان هستند و به عنوان رابط و فعال اقتصادي نيز در اين كشور فعاليت دارند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =