۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین از تعمیر ۳۵کیلومتر شبکه برق در این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری خبرداد.

مهندس حسینعلی فرامرزی برخورد با واحدهای تجاری پرمصرف، برگزاری جلسه هم اندیشی با ائمه جماعت مساجد شهرستان خمین جهت تاکید اصلاح الگوی مصرف برق و آب در تابستان در خطبه های خود در مساجد و برگزاری همایش مدیریت مصرف ویژه ساختمانهای اداری شهرستان خمین را از جمله فعالیت های صورت گرفته در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی برشمرد.

وی تصریح کرد:تنظیم ۱۰ساعت نجومی، شاخه زني درختان درتماس با شبکه، تعویض ۱۲۰جمپر فشار متوسط با اتصالات استاندارد وتبديل ۴کیلومترشبكه هوایي فشارضعيف به شبکه كابلی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تلفات شبکه طی سه ماه سال جاری است.

مهندس فرامرزی با بيان اينكه استفاده از برق به صورت غيرمجاز امري غيرشرعي و استفاده از اموال بيت المال است و با خاطيان به شدت از طريق مراجع قانوني برخورد مي شود، اظهار كرد: ۶۳مورد انشعاب غيرمجاز در شهرستان از ابتداي سال تاكنون شناسايي شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین گفت: تعویض ۵۴۲ لامپ ،تعمیر ۴دستگاه پست ،نصب ۴ دستگاه سکسیونر گازی،تعویض۷۱۵ کنتور معیوب مشتركين ، جلب همکاری ۱۵۲ مشترک کشاورزی و ۲مشترک صنعتی، عقد۱۰فقره قرار داد با صاحبان مولد جهت خرید برق در پیک بار از دیگر فعالیت های انجام شده درراستای تامین برق پایدار دراین شهرستان است

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =