«آنتونی دی ای یوریو» از مؤسسین پول مجازی اتیریم/ Ethereum این روزها در دفتر خود در تورنتو زندگی فوق تصوری را خلق کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، میلیاردری که با ارزمجازی بیت کوین و اتیریم به اینجا رسیده است مدیر کمپانی Decentral است که روی فناوری بلاک چین تمرکز کرده و اخیراً دنبال ارزهای مجازی چینی رفته است. {لینک}

وی که روی دو بازی ویدئویی و نیز املاک سرمایه‌گذاری کرده، اخیراً دفتری بزرگ خریده و تشکیلات Decentral را در آنجا مستقر کرده است. همچنین با پرداخت 21 میلیون دلار پنت هاوس زیبایی را در تورنتو خریداری کرده است.

اما هر دو مکان یادشده به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا مجهز شده و پذیرش ورودی ساختمان به‌صورت مجازی (آواتار هولوگرافیک) تعریف‌شده است. دیوارهای متحرک، تونل‌های مخفی،طبقات کاملاً شیشه‌ای، بخش منحصربه‌فرد برای گیم با خودروهای مینیاتوری استون مارتین؛ بخشی از این زندگی رؤیایی است که کارمند سابق دویچه بانک برای خود ساخته است که در زیر مشاهده می‌کنید.

نمای بیرونی دفتر مرکزی Decentral / عکس زیر

 

پس از پاسخ به سؤالات آواتار هولوگرافیک، درب موردنظر برایش بازخواهد شد/ عکس زیر

 

یکی از درب‌ها به روی اتاق نشیمن بیضی‌شکل با تلویزیون‌های خمیده باز می‌شود که چشم‌اندازی سه‌بعدی دارد / عکس زیر

 

 

در پشت اتاق بخشی اصلی دفتر را مشاهده خواهید کرد / عکس زیر

 

فضا کاملاً روشن و خنثی طراحی‌شده تا جایی که مهمان احساس می‌کند دیوارها در حال حرکت هستند

 

 

یکی از بخش‌های جالب تونل مخفی است که مهمان را به‌سوی میزکار اصلی رئیس هدایت می‌کند / عکس زیر

 

آنتونی عاشق استون مارتین بوده و ماه گذشته در کنفرانسی در نیویورک دو خودروی استون مارتین به دو نفر از مهمانان داد!

 

او می‌گوید: دوست دارم مهمانان در آفیس احساس کنند که داخل یک ویدئو گیم هستند

 

وی همچنین با پرداخت 21 میلیون دلار پنت هاوس 3 طبقه‌ای در منطقه St.regis Residences در تورنتو خریداری کرده که هنوز آن را کامل نکرده است / عکس‌های زیر

 

مرد متولد کانادا می‌خواهد تورنتو را هاب آی تی منطقه کند.

 

{اِتیریِم Ethereum یک پلتفرم عمومی متن‌باز، زنجیره بلوکی-محور با رایانش توزیع‌شده است که دارای قابلیت قرارداد هوشمند است. این پلتفرم تورینگ کامل ماشین مجازی، ماشین مجازی اتیریم (EVM) را فراهم آورده و اسکریپت‌ها را با استفاده از شبکهٔ بین‌المللی گره‌های عمومی اجرا می‌کند.}

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    4 0
    ترجمه تحت اللفظی یه سری کلمات مثه ترجمه مثلث متساوی الساقینه
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    4 3
    اتیریِم یک پلتفرم عمومی متن‌باز، زنجیره بلوکیمحور با رایانش توزیع‌شده است که دارای قابلیت قرارداد هوشمند است آخه مشتی غیر از دانشجوهای آی تی کی میتونه این و بفهمه؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    7 0
    با توضیحی که در انتها داده شد به نظرم همه فهمیدن که اتریوم دقیقا چی هست.خیلی ممنون بابت توضیح واضح و همه فهمی که ارائه کردید.
  • خیبری A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    2 0
    فکر کنم مخاطب این مقاله هم افراد متخصص باید باشد. اما در مورد زندگی رویایی که گفتید واقعیت این است که امریکایی ها با دستانشان قهر نیستند به همین خاطر خود را قانع به یک مکعب به نام اتاق و خانه نمی کنند. هر کسی با یک زندگی مالی خوب می تواند در یک روستا با خرید یا اجاره یک خانه در دل طبیعت با کمی خلاقیت و کمک گرفتن از مهندسان معماری داخلی خانه هایی زیباتر بسازند . همین اکواریوم را می توان در هر خانه ای پیاده سازی کرد . یا در مورد میز و صندلی و طراحی داخلی همه اینها براحتی قابل پیاده سازی است . من فکر کنم با یک بودجه 10 میلیون تومنی هر خانه ای را بتوان در حد زندگی یک میلیارد بالا اورد. الزامی نیست که اینکار در خانه های گران شهری انجام شود در یک خانه ارزان خارج شهر هم می توان یک خانه رویایی ساخت.