در روز جمعه ۱۹ مرداد، مطالبی درباره حضور سردار سلیمانی در اتوبوس فرودگاه، یکه‌تازی دلار در بازار، اعطای تابعیت آمریکایی به والدین ملانیا ترامپ و خبر خوب برای دو بازیکن ایرانی در ترکیه مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، حضور سردارسلیمانی در اتوبوس فرودگاه خبری بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در ادامه، کاربران روایت بروجردی از روزی که ایران با آمریکا مذاکره می‌کند را خواندند. سخنان رییس‌دفتر رییس‌جمهور با عنوان دولت عذرخواهی از مردم را بد نمی‌داند نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، اولین‌ مرحله تحریم‌ چه هزینه‌هایی به اقتصاد تحمیل می‌کند؟ بیننده زیادی داشت. کاربران همچنین خبر بازهم یکه‌تازی دلار را هم خواندند. در ادامه اعلام موضع شرکت‌های آلمانی در قبال تحریم‌های ایران هم دیده شد.

در سرویس فرهنگ، تابلویی که جنجال به پا کرد، قبل و بعد از تغییر پربیننده‌ترین خبر بود. بازیگرانی که صاحب هتل‌های مجلل هستند هم مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه افشای رازی درباره مهران مدیری پس از مدت‌ها پربازدید شد.

در سرویس جامعه، عروسی فوتبالیست ایرانی در فرنگ و نارضایتی خانواده او از این ازدواج؟ کلیک زیادی خورد. غلام چپول و اصغر میمون چه چیزهایی می‌دزدیدند؟ دیگر پربازدید این سرویس بود. در ادامه، کاربران خواستند ژست اراذل و اوباش تهران در عکس یادگاری دوره ناصرالدین شاه را ببینند.

در سرویس بین‌الملل، والدین ملانیا ترامپ تابعیت آمریکا را گرفتند چشم‌ها را خیره کردند. کره‌شمالی برای آمریکا شرط گذاشت هم مورد توجه قرار گرفت. ستاره‌ای که سیاستمدار شد، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، تصویری از لگد شجاع خلیل‌زاده به بازیکن استقلال خوزستان دیدنی شد. همچنین خبر استقلال ITC تیام را ریجکت کرد، نگاه‌ها را به خود جلب کرد. خبر خوب برای دو بازیکن ایرانی در ترکیه دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =