یونس دلفی گفت: با آیندهوون توافق کردم که در یک وقت دیگر به هلند بروم. اگر اینطور نمی‌شد در تیم امید می‌ماندم و بازی برای کشورم در این تورنمنت حساس را رها نمی‌کردم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یونس دلفی درباره برترى مقابل کره شمالى گفت: خدا را شکر روند رو جلو داریم. ارنج ما نسبت به دیدار قبل تفاوت داشت. در بازی اول ما می‌خواستیم برابر عربستان به پیروزی برسیم اما این اتفاق نیفتاد تا برای این بازی قطعا بدانیم حریف را شکست می‌دهیم که این خداراشکر این اتفاق افتاد.

وی درباره این موضوع که ایران مقابل کره‌شمالی بازی بهتری نسبت به دیدار با عربستان انجام داد، گفت: در بازی اول‌مان برابر عربستان استرس داشتیم. هر چند تصور هم نمی‌کردیم عربستانی‌ها اینقدر تیم خوبی باشند. اما پس از آن دیدار، مقابل کره‌شمالی فقط به برد فکر می‌کردیم و با توجه به بازی زیباتری که ارائه کردیم و انگیزه‌ای که داشتیم موفق به این کار شدیم.

مهاجم تیم امید ادامه داد: یک تیم خوب باید نیمکت خوبی هم داشته باشد و همانطور که دیدید بازیکنانی که در جریان بازی هم به میدان آمدند توانستد موثر واقع شوند و حتی گلزنی کنند.

دلفی افزود: من از ابتدا به فکر آیندهوون و این مسائل نبودم چرا که با تمام وجود برای بازیهای آسیایی و موفقیت تیم امید به اینجا آمدم و این مسئله برای من از همه چیز مهم‌تر است. اما خداراشکر پس از اتفاقی که افتاد توانستیم با این تیم توافق کنیم که در یک وقت دیگر من به هلند بروم. اگر اینطور نمی‌شد مطمئن باشید در تیم امید می‌ماندم و بازی برای کشورم در این تورنمنت حساس را رها نمی‌کردم که به آیندهوون بروم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =