کمپین ایرانته با حمایت رامبد جوان شروع به کار کرد

باوری که در سال‌های اخیر نسبت به کالاهای ایرانی وجود داشته است، تولید تعداد محدودی از کالاهای صنعتی بوده که بعضی از آنها از کیفیت قابل قبولی برخودار نیستند و نمی‌توانند با نمونه‌های خارجی خود رقابت کنند.

شاید این برداشت در دهه گذشته می‌توانست قابل قبول باشد اما در سال‌های اخیر با رشد خط‌های تولید کارخانه‌ها و ظهور استارت آپ‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف در حوزه‌ حمل و نقل، غذا و سلامت و غیره... شاهد تولید و توسعه سرویس و کالاهای ایرانی هستیم که از کیفیت قابل قبولی برخودار هستند و بعضا به میلیون کاربر ایرانی سرویس می‌دهند و هزاران نفر را مشغول به کار کرده‌اند.

ما در کمپین ایرانته با شعار «حامی اشتغال ایرانیان» باور داریم که باید این محصولات و خدمات را با ظاهری نو و شیوه‌ای نوین به مردم معرفی کرد و از همین رو کمپین را با حمایت رامبد جوان در شبکه‌های اجتماعی توسط تیم توانمند خود یعنی تگ استار راه اندازی کرده‌ایم و در آن از مردم می‌خواهیم از سرویس و محصولات ایرانی که از آن رضایت دارند با هشتگ #ایرانته عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا علاوه بر شرکت در قرعه کشی هفتگی ربع سکه، در مسابقه مردمی سرویس‌ دهنده و محصولات محبوب ایرانی شرکت کرده و محصولات باکیفیت ایرانی را به دوستان و همکاران خود معرفی کنند.
رسالت اصلی کمپین ایرانته، معرفی کسب و کارهای نوین و محصولات باکیفیت به تعداد بیشتری از مردم جامعه است. این کمپین تا انتهای شهریور ماه ۹۷ ادامه دارد و برندگان مردمی برند محبوب را در صفحه اینستاگرام رامبد جوان و سایر کانال‌ها در کنار حامیان اصلی کمپین معرفی می‌کند. همچنین به منظور اجرای هر چه بهتر، ایرانته برندهای سینره و اینلی را در کنار خود دارد که حامیان مادی و معنوی ما هستند.
شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار کمپین به سایت کمپین iraneteh.ir مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که در صورتی که حساب کاربری خود را در شبکه‌های اجتماعی پرایوت (خصوصی) کرده‌اید می‌توانید تصاویر حمایتی خود را به حساب کاربری @iraneteh1 در شبکه اینستاگرام دایرکت کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =