۰ نفر
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
جشن صلح و کودک در منطقه محروم اهواز

موسسه فرهنگی "گرگیعان" که اغلب فعالیت‌هایش در حوزه‌ی میراثِ کودک است برای کودکان منطقه محروم گلدشت اهواز برنامه های متنوعی با عنوان کودک و صلح برپا کرد.

گلدشت3

موسسه فرهنگی "گرگیعان" که اغلب فعالیت‌هایش در حوزه‌ی میراثِ کودک است برای کودکان منطقه محروم گلدشت اهواز برنامه ای با عنوان کودک و صلح برپا کرد.

در این برنامه که در کلاس های موسسه خیریه و پایگاه خدمات اجتماعی "طلیعه علوم آتیه اهواز" برپا شد برای کودکان کلاس‌های متنوع ازجمله قصه خوانی، نقاشیِ پروانه با لوگوی صلح، بازی های فکری و... برگزار شد.

موسسه گرگیعان همچنین به 60 کودک نیازمند بسته های فرهنگی و لوازم التحریر هدیه داد. شعاری که برای این برنامه در نظر گرفته شده بود "نرید السلام" و "ما کودکان صلح را به جهان هدیه می دهیم" بود.

به گزارش خبرآنلاین، در این منطقه 2هزار خانوار زندگی می کنند که طبق بررسی های پایگاه خدمات اجتماعی طلیعه علوم آتیه اهواز که از بین 725 خانوار از این منطقه انجام داده بود آماری از آسیب های اجتماعی این منطقه را تدوین کرده است. طبق تحقیقات این موسسه در منطقه گلدشت از بین 725 خانوار بررسی شده 228 سرپرست بیکار، 140 بیماری صعب العلاج، 9 خانوار درگیر مسئله‌ی خودکشی و 97 کودک کار وجود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =