رقابت های انتخابی استانی کشتی دانش آموزان با قهرمانی ناحیه دو به پایان رسید

رئیس انجمن کشتی آموزش پرورش اردبیل گفت: رقابت های انتخابی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان با قهرمانی تیم ناحیه دو شهرستان اردبیل به پایان رسید.

عبدالرضا اقبال امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرانلاین در اردبیل،با اشاره به پایان مسابقات کشتی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزی یادواره شهیدا دانش آموز شهرستان اردبیل اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان در رده سنی نونهالان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار شد که در پایان تیم ناحیه دو اردبیل در هر دو بخش در سکوی اول ایستاد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزی با حضور 10 تیم از سراسر استان اردبیل و شرکت 94 کشتی گیر طی روزهای 20 تا21 اسفندماه به رقابت پرداختند.

رئیس انجمن کشتی آموزش پرورش استان اردبیل تصریح کرد: یاسرشفیعی،حسین آسیابی زاده ،هادی شنوایی،روح اله ترغازه،مهدی آقازاده،محمدباقر متقی،امیر خاکسار،آرمین صالحی و امیرحسین بزری نفرات برتر کشتی فرنگی بودند که به نشان طلا دست یافتند.

اقبال با اشاره به نتایج تیمی کشتی فرنگی دانش آموزی اضافه کرد: در رده بندی تیمی کشتی فرنگی تیم های ناحیه دو شهرستان اردبیل،پارس آباد و ناحیه یک اردبیل به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اذعان داشت: بنیامین بخشعلی زاده ،علی خانراده، جوادقاسمیان،پویا عیسی نژاد،حسین نیکنام ،پویا عباس پور،محمدپور صادق ،طاها قاسمی ومیلاد یاقوتی نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد دانش آموزی استان بودند.

رئیس انجمن کشتی آموزش پرورش ادامه داد:در نتایج تیمی هم تیم ناحیه دو شهرستان اردبیل با 81 امتیاز به مقام اول رسید، تیم پارس آباد با 72 امتیاز نائب‌قهرمان شد و تیم ناحیه یک شهرستان اردبیل نیز با 69 امتیاز به جایگاه سوم رقابت‌ها تکیه زدند.

اقبال گفت: بیشتر هدف آموزش و پرورش از برگزاری این مسابقات، جذب و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و هدایت آنها به رشته مورد علاقه‌شان است که امیدواریم از بین این ورزشکاران نفرات شایسته‌ای برای کشور پرورش دهیم.

رئیس انجمن کشتی آموزش پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: اردوهای آماده‌سازی و رقابت‌های تدارکاتی برای نفرات برتر اوزان مختلف برگزار خواهد شد تا امسال کشتی‌گیران استان مدال‌های رنگارنگی از رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی به دست آوریم.

وی در پایان گفت: شاهده پیشرفت چشم گیر کشتی آزاد وفرنگی ناحیه دو شهرستان اردبیل بودم که در سال های گذشته ناحیه یک اردبیل هر ساله مقام نخست مسابقات را کسب می کرد ولی امسال در هر رشته در جایگاه سوم ایستاد و تیم پارس آباد نائب قهرمان مسابقات را به خود اختصاص داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =