استاندار لرستان از به بهره‌برداری رسیدن فولاد ازنا در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در سفر به ازنا  این پروژه را از طرح‌های کلیدی تعریف شده استان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم طبق برنامه‌ای که سرمایه‌گذار به ما ارائه داده است تا اوایل سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

دکتر خادمی به بازدید از سد کمندان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بوده که پیشرفت فیزیکی آن حدود ۷۶ درصد است؛ امیدواریم بتوانیم تحرک طرح را نسبت به آنچه که در گذشته بوده، بیشتر کنیم و در آینده نزدیک با رعایت بعضی از محدودیت‌های فنی که دارد آن را به نتیجه برسانیم.

استاندار لرستان با اشاره به طرح جابجایی روستای در حریم سد بیان داشت: قرار است در آینده جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این روستا تشکیل و در مورد وضعیت آن تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه از مجموعه طرح تهیه و ساخت داروهای انسانی بایر افلاک نیز بازدید به عمل آمد، ادامه داد: این طرح از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده و پروژه خیلی خوبی است که جزء طرح‌های ارزشمند محسوب می‌شود.

دکتر خادمی اضافه کرد: این طرح در منطقه صنعتی در حال انجام است که قبلا فاز دامی آن به بهره‌برداری رسیده و این بخش نیز با حمایت ما و تلاش سرمایه‌گذار آن در آینده‌ای نزدیک تکمیل خواهد شد.

مدیر ارشد لرستان به بازدید از محل احداث کارخانه سیمان این شهرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اطلاعاتی که سرمایه‌گذار طرح ارائه داده، شرایط برای شروع کار آماده است.

وی بیان داشت: آنچه که در حوزه وظایف ما به عنوان دولت و دستگاه‌های دولتی مانند صدور مجوزها و حل معارضان اجتماعی و پیگیری برای تسهیلات بانکی بوده انجام شده و فضا برای شروع کار آماده است تا سرمایه‌گذار فعالیت خود را آغاز کند.

دکتر خادمی ادامه داد: این طرح نیز اقدام ارزنده‌ای است و اگر شروع به کار کند کمک خیلی خوبی به توسعه شهرستان خواهد کرد.

استاندار لرستان طرح احداث گلخانه را از دیگر اقدامات مهم در راستای توسعه شهرستان ازنا عنوان کرد و افزود: این پروژه قرار است در روستای چشمه سلطان و سطح ۴۲ هکتار ساخته شود که هم اکنون مجوزهای لازم آن صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه مشکل آب دارد که امیدواریم مجوز آن هم صادر شود و در اختیار شرکت شهرک‌های کشاورزی قرار گیرد تا در ادامه بعد از ساخت و آماده شدن زیرساخت‌ها با اولویت افراد بومی تحصیل‌کرده برای تولید به آنان واگذار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =