گردشگری؛ فرصتی برای توسعه اقتصادی استان زنجان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: استان زنجان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل‌ شده که باید از این فرصت در بحث اقتصاد گردشگری استان بهره لازم را برد.

به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی رحمتی در مراسم آغاز به‌ کار طرح نوروزی افزود: بر اساس نظرسنجی‌ها از گردشگران که هرسال در استان زنجان انجام می‌گیرد بالاترین نمره در مقصد زنجان، مربوط به بخش امنیت است.

وی اظهار کرد: امنیت مؤلفه بسیار مهمی است که باعث ماندگاری گردشگر در استان می‌شود، بنابراین باید به تقویت امنیت در استان بسیار توجه شود.

رحمتی با یادآوری اینکه استان زنجان به لحاظ برخورداری از امنیت از بین ۳۴ مرکز موجود، در رتبه ۳۰ قرار دارد، اظهار کرد: خوشبختانه بالاترین امتیاز به امنیت استان داده شده و زنجان جزو استان‌های ایمن در کشور است که باید از این شاخص مهم در راستای جذب گردشگران نوروزی استفاده لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی استان به‌گونه‌ای است که در ایام نوروز می‌توانیم از این ظرفیت برای جذب و ماندگاری گردشگران بهره کافی را ببریم، ادامه داد: خوشبختانه همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا شاهد رونق صنعت گردشگری در استان باشیم و بی‌شک یکی از همراهان اصلی حوزه گردشگری، پلیس‌راه است که باید از این ارگان به خاطر این همراهی قدردانی کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =