یک هیات عالی‌رتبه کشور جمهوری آذربایجان وارد شهرستان مرزی بندر آستارا شد و مورد استقبال فرماندار و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یونس رنجکش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در این رابطه گفت: این هیات 5 نفره به سرپرستی شاهین مصطفی‌اف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و رئیس کمسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی جمهوری آذربایجان با جمهوری اسلامی ایران به‌منظور بررسی وضعیت پیشرفت راه‌آهن آستارا - آستارا و ارزیابی چگونگی مراسم افتتاح این پروژه با حضور روسای جمهور دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان وارد آستارا شده‌اند.

وی اضافه کرد : در سفر نیم روزه این هیات که با حضور اعضای هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز همراه بود، وضعیت چگونگی احداث راه‌آهن در محل بارانداز در شهرستان مرزی بندر آستارا از نزدیک موردبررسی قرار گرفت.

فرماندار آستارا ادامه داد: پروژه راه‌آهن آستارا- آستارا که هم‌اکنون بخشی از آن با ورود کالای بار از کشور آذربایجان مورداستفاده آزمایشی قرار دارد، به‌صورت رسمی قرار است هم‌زمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به جمهوری آذربایجان با حضور روسای جمهور دو کشور به بهره‌برداری برسد.

رنجکش خاطرنشان کرد: در این بازدید وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان ضمن تشکر از همکاری‌ها و همراهی‌های انجام‌گرفته برای احداث این پروژه روند اجرای آن را مثبت ارزیابی کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =