رکنا نوشت: زنی مطلقه وقتی دل به مردی شیاد داد و به خلوتگاه وی رفت، نمی‌دانست پس از رابطه پنهانی در دام یک متجاوز می‌افتد.

زن فریب خورده به افسر تحقیق گفت: پسر دایی ام به خواستگاری من آمد. پدرم مخالف بود. مادرم از ترس این که مبادا عروس عمه ام شوم عجله می کرد.بعد از عقدمان فهمیدم خودش به زن دایی ام پیشنهادداده به خواستگاری من بیایند. من قربانی لج و لج بازی های پدر و مادرم شدم وازدواج کردم. اما شوهرم خلاف کار از آب در آمد. دنبال دوست و رفیق بود و دل به زندگی نمی داد.

مرجان آهی کشید و ادامه داد:سه سال گذشت. صاحب یک فرزند شدیم. وقتی فهمیدم پسر دایی ام چه بلایی سر خودش آورده که خیلی دیر شده بود، شیشه مصرف می کرد و بچه ام را تا حد مرگ کتک می زد چاره ای نبودشکایت کردیم. پدر شوهرم می گفت مهریه ات را ببخش و طلاق بگیر. اما من با حمایت قانون طلاق گرفتم. 60 میلیون تومان مهریه ام را گرفتم و در حساب بانکی ام گذاشتم. دلخوشی ام این بود که سود سپرده بانکی ام را می گیرم و از نظر مالی نیازی به کسی نخواهم داشت.

وی افزود: رابطه ما و فامیل پس از ماجرای طلاقم قطع شد. من و پسرم زندگی جدید خودرا آغاز کردیم سرکار می رفتم تا سرگرم شوم تا اینکه شیفته محبت های دروغین جوانی دروغگو شدم.

زن جوان گفت: یک سال قبل به طور اتفاقی با مهران آشنا شدم. به محل کارم رفت و آمد داشت.از من خواستگاری کرد.می گفت برایش مهم نیست طلاق گرفته ام و یک بچه دارم.شیفته محبتش شده بودم. از طرفی می خواستم هرچه سریع تر سرو سامان بگیرم. مهران ادعا کرد خانواده اش را برای ازدواج راضی می کند وقتی برای اولین بار به خانه اش رفتم با وجود التماس هایم به من تجاوز کرد و با چرب زبانی ادعا کرد بزودی محرم می شویم متاسفانه خام شدم و به عقد پنهانی و موقت او در آمدم سپس مهران با این ترفند که می خواهد خانه ای در شمال بخرد و زندگی مان را در آنجا شروع کنیم پول های بی زبانم را از چنگم در آورد. بدون اطلاع خانواده ام و بی هیچ مدرکی 59 میلیون تومان به او دادم. از همان روز غیبش زده است و حالا که فهمیده ام مهران نه تنها به من تجاوز کرده بلکه دار و ندارم را به سرقت برده است به کلانتری آمده ام. اگر پدر و مادرم بفهمندچه اشتباهی کرده ام هیچ وقت من را نمی بخشند.

مرجان در پایان گفت: امیدوارم ردی از او پیدا کنم و پولم را پس بگیرم. این همه سرمایه و زندگی ام است و اگر از دستم برود دیگر نخواهم توانست روی پای خودم بایستم.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    حلالش باشه لیاقت آدم احمق و بیشعور همین است
  • سورنا A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    آره توگفتی وماهم باورکردیم.....ای اولین بار به خانه اش رفتم با وجود التماس هایم به من تجاوز کرد ...؟؟؟؟
  • بی نام US ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    0 1
    این مرد رو باید گرفت به مجازاتش رسوند. من موندم بعضی از خانما چقدر خام تشریف دارند
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    تجاوز نكرده خودت خواستي
  • امیر قلی نژاد IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    خانم محترم چرا ازا لفظ تجاوز استفاده میکنی ، چرا تا زمانی که همه چی خوب بود تجاوز نبود اما الان تجاوز شده به شما ، مشکل شما چیز دیگه ایی هست . لطفا این موضوع را پخش کنید
  • بی نام EU ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    حقته
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    حقته
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    چطور تجاوز کرده بعد عقد موقت اش شدی در آخر هم پنجاه و نه میلیون پول بهش دادی انتظار داری قانون هم بره دنبال نتیجه هوس و حماقت جنابعالی
  • حامد A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    اجازه دادن به یک مرد برای وارد شدن به حریم خصوصی از این گرفتاریها هم داره. قرار نیست که توی اون خلوت چای بخورن و کتاب بخونن که. مردی که شما رو واقعا بخواد، یعنی بهتون احترام میذاره و براش مهم هستید، پس هیچوقت از این پیشنهادها نمیده.
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    ببخشیدا.. ولی خانم محترم عقل هم چیز خوبی هست.. به نظرم آدم باید بعضی وقتا ازش استفاده کنه
  • بی نام BE ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    نمیدونم چرا همیشه میگن بهمون تجاوز شد با این وجود مدت طولانی باهم میمونن؟؟؟؟؟