نشست فنی و تخصصی هماهنگی اجرای بخشنامه کاهش ساعات کاری و بررسی راهکارهای مصرف بهینه برق در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نتخیز جنوب: این نشست با حضور مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد، در خصوص راهکارهای صرفه جویی و برنامه ریزی برای کاهش مصرف برق در واحدهای ستادی، خدماتی و مسکونی با لحاظ نمودن شرایط عملیاتی و اجرای دقیق برنامه تولید بحث و تصمیم گیری شد.

مهندس عالی پور با تاکید بر اجرای بخشنامه استانداری خوزستان برای کاهش ساعت اداری در تابستان امسال اظهار داشت: ساعت اداری در واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مطابق بخشنامه استانداری خوزستان کاهش می یابد و دستورات لازم به مدیریت ها و شرکت های تابع برای کنترل و اجرای موثر آن به منظور کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف داده شده است.

وی گفت: واحدهای عملیاتی از این بخشنامه مستثنی بوده و مطابق روال گذشته فعالیت خواهند داشت؛ ضمناً برای حضور تعداد محدودی از مدیران و کارشناسان ستادی مرتبط با برنامه تولید بعد از وقت اداری برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

مهندس عالی پور با اشاره به افزایش دمای هوا در استان در روزهای اخیر و تداوم آن در آینده افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب طی هفته های گذشته برای کاهش مصرف برق در واحدهای ستادی خود مقدمات و تمهیدات لازم را فراهم نموده و امیدواریم  با مجموعه اقداماتی که در این رابطه صورت می گیرد،  شاهد کاهش چشمگیر مصرف برق در مناطق شرکتی، باشیم.

در این نشست ضمن بیان دیدگاه ها، برنامه ها و راهکارهای مدیران و کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب برای کاهش مصرف انرژی در این شرکت، پایش مستمر مصرف و هماهنگی با معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 گفتنی است براساس بخش نامه ابلاغی از سوی دولت، ساعات کاری سازمان های ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت های تابع مستقر در خوزستان در بازه زمانی ۱۹خرداد تا ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷  از ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =