فردا مرکز خرید و فروش خودرو افتتاح و به بهره برداری می رسد

شهردار زنجان با اعلام این مطلب گفت :مرکز خرید و فروش خودرو فردا با حضور مسولین استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرآنلاین، مسیح اله معصومی با بیان اینکه همزمان با این مرکز دو طرح دیگر به بهره برداری می رسد افزود : همزمان با افتتاح مرکز خرید و فروش خودرو ، پارکینگ ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از طریق ویدیو کنفرانس( آنلاین ) به بهره برداری می رسد و سپس از سامانه خرید و فروش خودرو رونمایی خواهد شد .

وی همچنین از کلنگ زنی سایت نمایشگاهی مرکز خرید و فروش خودرو در همین روز خبر داد و افزود :

با راه اندازی مرکز خرید و فروش خودرو و تبدیل تدریجی آن به نمایشگاه دائمی، بازار خودروی شهر زنجان ساماندهی می شود.

معصومی افزود : مرکز خرید و فروش خودرو در مرحله نخست فقط روزهای جمعه فعال خواهد بود.

وی یادآورشد: به تدریج این محل در مراحل بعدی به محل دائمی خرید و فروش خودرو در تمام روزهای هفته تبدیل می شود.

این مقام مسوول اظهار کرد: هم اکنون زمین در نظر گرفته شده برای فعالیت این بازار سه هکتار است اما در مراحل بعدی این زمین به هفت هکتار گسترش می یابد.

وی اعتبار صرف شده برای ساخت وآماده سازی مرکزخریدوفروش خودرو را 3میلیارد ریال عنوان کرد.

شهردار زنجان ادامه داد: محل کنونی آماده سازی شده برای مرکز خرید و فروش خودرو همان محل سابق پارکینگ اتوبوسرانی شهرداری و فضایی برای ساماندهی نمایشگاه های خودروی موجود در سطح شهر که معابر عمومی را اشغال کرده اند، محسوب می شود.

معصومی اضافه کرد: از ویژگی های بارز این مرکز حذف واسطه ها و دلال ها از عرصه خرید و فروش خودرو وارتباط مستقیم خریدار وفروشنده بانظارت کارشناسان فنی مقیم در مرکز خرید و فروش خودرو است.

وی با اشاره به مطالعات و پیش بینی های انجام شده برای راه اندازی و فعالیت مرکز خرید و فروش خودرو تاکید کرد : با توجه به نزدیکی زنجان به هفت استان و فاصله حداکثر چهار ساعته آن به بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، این شهر می تواند بازار مناسبی برای شمالغرب کشور باشد.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد : تلاش میکنیم خدمات ارزنده ای در این مرکز درخور شأن مردم زنجان ومهمانان عزیزی که از شهرهای مجاور جهت خریدوفروش مراجعه می کنند ارائه گردد.

شهردار زنجان همچنین درباره ضرورت راه اندازی سامانه مرکز خرید و فروش خودرو هم این چنین توضیح داد : این مرکز بستر مناسب برای انجام معاملات در حضور كارشناسان ذي صلاح فني و بي طرف در معامله براي ايجاد اطمينان خاطر بيشتر براي متعاملين ايجاد کرده است و به موازات آن نرم افزار شناسايي و اعلام عمومي خودروهاي موجود در مجموعه براي متقاضيان فروش خودرو و قابل بهره برداري در تمام نقاط كشور براي اطلاع رساني و به صورت آنلاين پيش بيني کرده است.

وی ادامه داد: اين امر از تمامي ابعاد فرهنگي،ترافيكي، اقتصادي، توسعه قابل رقابت با ساير بازارهاي موجود خواهد بود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =