در اولین روز تابستان، اخباری از جام جهانی، کاهش قیمت یک خودرو و توضیح پرویز پرستویی درباره خلف وعده‌اش برای نیامدن به تلویزیون مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، نقل قولی از سردار سلامی با عنوان گفتیم اگر واکنش نشان دهید تل‌آویو ویران می‌شود، هم آمریکایی‌ها و هم صهیونیست‌‌ها خفه شدند در صدر اخبار نشست. بهترین و بدترین وزرای دولت از نگاه کرباسچی دیگر خبر پربازدید بود. نخستین اقدامات پدافندی سپاه علیه منافقین نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، کاهش ۴۰ میلیون تومانی قیمت یک خودرو در بازار کلیک زیادی خورد. بسیاری هم خواستند بدانند تورم و گرانی چه تفاوتی با هم دارند؟  وزرای اقتصادی با اولویت‌های روحانی چه کردند؟ هم دیگر خبر پر مخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، حمایت بازیگر زن سرشناس از سردار آزمون پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، توضیح پرویز پرستویی درباره خلف وعده‌اش برای نیامدن به تلویزیون مورد توجه کاربران قرار گرفت. حدس مهناز افشار درباره نتیجه بازی ایران و پرتغال هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی خبر در هیچ جای دنیا پزشکان به اندازه ایران درآمد ندارند کلیک کردند. فریز تخمک و اسپرم برای حفظ باروری دختران و پسران مجرد دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم روی خبری با تیتر نفراول کنکور ریاضی سال۹۶: می‌خواهم برای دکترا به خارج بروم  کلیک کردند.

در سرویس بین الملل، اولین سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران پس از ۴۰ سال نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. دادگاه شیکاگو پرونده تاجر ایرانی را به جریان انداخت هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. اظهارات مکرون موجب تنش میان ایتالیا و فرانسه شد دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، واکنش احساسی سردار به موج حمایت‌ها از او پربازدید شد. دیگر خبر پرمخاطب ظاهر پویول، مانع از حضور او در استودیو ۲۰۱۸ بود. حمایت طنزپرداز مورد غضب آزمون از او هم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =