معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان را از رویدادهای مهم برای استان برشمرد و اظهار کرد: حضور بیش از 2 هزار جوان دانش آموز و ورزشکار به همراه خانواده هایشان در استان زنجان فرصت مناسبی برای نشان دادن قابلیت های استان و جذب گردشگران و میهمانان به زنجان است.

به گزارش خبرآنلاین؛ کریم شعبانی در جلسه ستاد برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور که سه رشته آن به میزبانی استان زنجان برگزار می شود، به ویژگی های خاص استان زنجان که موجب شده است از میان 28 استان متقاضی، جزو 6 استان منتخب برای میزبانی این دوره از مسابقات انتخاب شود اشاره کرد و گفت: باید از این ویژگی ها و ارزش های خاص استان پاسداری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از این رویداد مهم ورزشی که می تواند زمینه جذب و ماندگاری گردشگران داخلی را در زنجان فراهم نماید به خوبی استقبال شود، افزود: میهمانان استان چنانچه با فرصت های گردشگری و توانمندی های استان آشنا شوند، مبلّغی جهت حضور و جذب سایر گردشگران به این استان خواهند بود.

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران و خانواده آن ها با مشاهده اخلاق و رفتار شایسته استان میزبان به حضور در زنجان علاقمندتر خواهند شد، تاکید کرد: ضروری است با دقت، انسجام، هماهنگی و احساس مسئولیت در جهت برگزاری شایسته و مطلوب این رویداد ورزشی در زنجان گام برداشت.

شعبانی تامین امنیت برگزاری این مسابقات را بسیار مهم دانست و گفت: باید با مراقبت بیشتر و پیش بینی تمامی جزئیات میزبانی، تلاش کنیم تا این رویداد مهم ورزشی از تمامی جهات در آرامش کامل و با کیفیت بالا در زنجان برگزار شود.

وی به شعار گردشگری استان با عنوان "زنجان میزبان مهربان" اشاره و خاطر نشان کرد: برای تحقق این شعار باید با برنامه ریزی دقیق و منظم، شهر را برای میزبانی آماده نمود و در این راستا از ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی تمامی دستگاه های فرهنگی استان استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، تصریح داشت: بایستی اشکالات و کاستی های حین اجرای برنامه ها نیز به سرعت شناسایی و رفع شوند.

وی برگزاری مسابقات ورزشی در داخل استان و بین مدارس استان را خواستار شد و گفت: توجه به برگزاری مسابقات پایه در استان موجب ارتقاء سطح توانمندی ورزشکاران خواهد شد.

گفتنی است بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور و نیز سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموطان پسر مردادماه امسال در سه رشته تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =