۰ نفر
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
دستگاه های شورابیل استاندارد است

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: خوشبختانه هفته پیش زیپ‌لاین مکانیکی شورابیل گواهی استاندارد را دریافت کرده است. و البته رعایت الزامات از سوی پیمانکار و سرمایه گذار طرح نیز در طول بهره‌برداری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبر آنلاین از استان اردبیل، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: از باسکول داران تقاضا داریم از باسکول های بدون کالیبر استفاده ننمایند. و بازرسان همکار با اداراه کل نظارت های کافی در این زمینه دارند.

علایی افزود: در اصناف بازرسی شده برچسب آزمون صحت عملکرد بری روی ترازوها نصب می شود که شهروندان می توانند با اطمینان از عملکرد، خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: بحث استانداردسازی نازل های جایگاه سوخت نیز با همکاری شرکت نفت در حال انجام است و میزان کمیت سوخت کنترل می شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: از دستگاه های اجرایی نیز خواسته ایم تا در راستای حمایت از بخش خصوصی و تولید و اشتغال استان، از فراورده های استاندارد تولید شده در استان اردبیل استفاده نمایند.

علایی گفت: در حوزه جایگاه سوخت نیز از ابتدای سال جاری ۱۶۲۰ آزمون از جایگاه های سوخت انجام داده ایم که ۸۰ درصد تحقق را نشان می دهد.

هاشم علایی

 

وی با بیان اینکه آموزش واحدهای کنترل کیفیت برای مدیران و مسوولان کنترل کیفیت دوره ای، یکی دیگر از برنامه های اداره کل است، افزود: تا امروز ۲۴ آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده در حوزه استاندارد از ما گواهی گرفته اند.

علایی یادآوری کرد: دیگر برنامه ما برقراری ارتباط صنعت با دانشگاه است که راه اندازی دفاتر استانداردسازی در دانشگاه هایی همچون محقق اردبیلی از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه هایی با ادارات و نهادهای متعدد در راستای آموزش ترویج استاندارد منعقد شده است، افزود: در ارتباط با شهربازی از شهروندان درخواست داریم به هیچ عنوان از دستگاه های بدون گواهی استاندارد استفاده ننمایند.

علایی افزود: در مجموعه شورابیل اکثر غریب به اتفاق دستگاه های بازی دارای گواهی استاندارد است و شهروندان نگران استفاده از این دستگاه ها نباشند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: خوشبختانه هفته پیش زیپ‌لاین مکانیکی شورابیل گواهی استاندارد را دریافت کرده است. و البته رعایت الزامات از سوی پیمانکار و سرمایه گذار طرح نیز در طول بهره‌برداری ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =