حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که این باشگاه از استقلال شکایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ حمیدرضا گرشاسبی درباره شکست 8 بر صفر السد مقابل الریان قطر گفت: این تیم اصلی السد نبود و برخی بازیکنان ذخیره و درجه پایین‌تر السد بازی می‌کردند.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: همه حواس و تمرکز ما در باشگاه و کادر فنی روی این است که تیم دچار غرور کاذب نشود و از طرفی اعضای تیم تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند. همینطور که الان همه رسانه‌ها از پرسپولیس حمایت می‌کنند، از یکی دو رسانه دیگر خواهش می‌کنم واقعیت‌ها را بگویند تا تیم دچار حاشیه نشود. مراقبیم این اتفاق رخ ندهد و روز اول آبان با حمایت صاحبان اصلی باشگاه یعنی هواداران،‌ از این مرحله عبور کنیم.

گرشاسبی درباره اینکه گفته شد باشگاه پرسپولیس از استقلال شکایت خواهد کرد به دلیل اتفاقات دربی نوجوانان و شعارهایی که علیه پرسپولیس داده شد، گفت: از هیچ کس شکایت نداریم و کار خود را می‌کنیم. چون با این کار، از هدف خود دور می‌شویم. ما دنبال خوشحال کردن مردم هستیم و می‌خواهیم تیم وارد حاشیه نشود و کار فنی خود را دنبال کند. ما اعتقادی به این کارها نداریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه وزارت ورزش و جوانان مشغول رفع مشکلات ورزشگاه آزادی برای میزبانی دیدار احتمالی فینال لیگ قهرمانان آسیاست، تصریح کرد: با ورود وزیر ورزش و جوانان و کمیته‌ای که تشکیل شد،‌ این کمیته شبانه روز تلاش می‌کنند این اتفاق خوب بیفتد و در صورت صعود به فینال، میزبانی خوب و در شأن نظام مقدس کشورمان داشته باشیم.

گرشاسبی با بیان اینکه منطقی نبود هزینه‌های تعمیر ورزشگاه آزادی بر عهده باشگاه پرسپولیس باشد، خاطرنشان کرد: این ورزشگاه متعلق به شرکت توسعه و تجیهز اماکن ورزشی است و مدیریتی حاکمیتی دارد. ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است و متعلق به کسی نیست. شخص وزیر ورزش و معاونان او به این موضوع ورود کردند و همه کمک می‌کنند تا این کار توسط شرکت توسعه عملیاتی شود. خود کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم لخت شده و دارد کار می‌کند!

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت صعود پرسپولیس به فینال، چند میهمان خارجی قرار است به ایران بیایند، اظهار داشت: حدود 200 مهمان خارجی داریم که با خبرنگاران، حدود 300 نفر می‌شود. افرادی هم از فیفا و برخی نیز از AFC می‌آیند. قرار است سمینار و جلسات مختلفی در تهران برگزار شود و مهمانان ویژه‌ای از کشورهای دیگر به ایران بیایند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه حاشیه‌ای در این باشگاه وجود ندارد، گفت: همه بازیکنان صمیمانه کار خود را دنبال می‌کنند. امیدوارم با حمایت هواداران و رسانه‌ها، بتوانیم این افتخار را به افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه کنیم.

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده شکایت نیلسون و مسعود همامی بسته شده است یا خیر، تصریح کرد: تقریباً همه پرونده‌های ما بسته شده است. 32 پرونده خارجی داشتیم که تنها یک مورد آن باقی مانده است. اعتراضیه‌ای در این خصوص به فیفا ارسال کردیم و برای بررسی دادگاه CAS، یک سال به ما مهلت داده‌اند. چند مورد داخلی داریم که این موارد باید اثبات شود. مثلاً افرادی از باشگاه طلب دارند، اما از دادگاه نامه آمده که این‌ها بدهی دارند و تا ما نگفته‌ایم، بدهی آنها را پرداخت نکنید. سایر مطالبات تسویه شده و پرونده پرسپولیس از بدهی‌ها پاک شده است.

وی درباره اینکه قرار است برای شرکت در ختم مادر بشار رسن به عراق برود، خاطرنشان کرد: بشار بازیکنی اخلاق‌مدار و دوست‌داشتنی است و من به همراه دو فرد از باشگاه، در مراسم ختم مادر او شرکت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص لغو بازی‌های این تیم در لیگ برتر و اینکه گفته شد در صورت صعود سرخپوشان به فینال، دیدارهای هفته‌های آینده پرسپولیس نیز لغو خواهد شد، اظهار داشت: خوشبختانه تاج، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کمک کردند و بازی‌های ما جابجا شد. طبیعی بود برای اینکه جدول به هم نخورد، دیدارهای ما جابجا شود و این اتفاق می‌افتد تا آسیب جدی نبینیم.

گرشاسبی درمورد حل مشکلات ارزی این باشگاه گفت: خوشبختانه همه پیگیر هستند و وزیر ورزش و جوانان، داورزنی و خانم فرامرزی (معاون توسعه مالی وزارت ورزش و جوانان) در بحث مالی روزانه پیگیری می‌کنند تا دغدغه‌های ما کمتر شود. امروز تا فردا، بخش عمده مشکل ارزی ما حل می‌شود تا حقوق کادر فنی و بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم تا قبل از بازی مقابل السد، هیچ دلشوره و دلهره وجود نداشته باشد و تیم با تمرکز کامل وارد زمین شود.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است باشگاه پرسپولیس به چه میزان ارز دریافت کند، تصریح کرد: بدهی ما تقریباً رقم بالایی دارد، اما فعلاً 500 هزار یورو به ما تعلق گرفته است و پیگیریم تا این رقم را با ارز ثانویه را دریافت کنیم.

 

 

256 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =