مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات عید سعید فطر ۱۹۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی در خصوص میزان مسافران و گردشگران استان اردبیل در تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: طبق آخرین آمار اعلامی در این مدت در حدود 103 هزار خودرو وارد استان اردبیل شده و 90 هزار خودرو نیز از استان خارج شدند.

وی افزود: طی تعطیلات عید سعید فطر، نزدیک به 12 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی با بهره‌گیری از یک هزار و 640 دستگاه اتوبوس و دیگر وسائط نقلیه عمومی جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با دعوت از تمامی مسافران و گردشگران برای رعایت نکات ایمنی و موارد قانونی برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه رانندگی، ادامه داد: طبق گزارشات اعلامی بالاترین میزان تخلفات ثبت شده استان اردبیل در روزهای جمعه و شنبه در گردنه حیران با ثبت 165 مورد تخلف به ثبت رسید.

رحمتی بر ضرورت برخورداری از سرعت مطمئن و توجه به علائم ایمنی جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تأکید کرد و یادآور شد: مسافران و گردشگران می‌توانند پیش از سفر با شماره‌گیری تلفن گویای 141 و یا بهره‌گیری از سایت اطلاع‌رسانی از وضعیت راه‌های استان و جاده‌ها مطلع شوند تا سفری مطمئن و ایمنی را تجربه نمایند.

وی ادامه داد: بیشترین تردد ثبت شده در محورهای اردبیل نیز مربوط به مسیر اردبیل به آستارا با حدود 63 هزار تردد بوده و نزدیک به در این مدت 500 مورد تخلف نیز در مسیرهای مواصلاتی اردبیل به ثبت رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =