ایرنا نوشت: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون نزدیک به یک میلیون و 460 هزار تردد خودرو در راه ارتباطی ایلام - مهران ثبت شده است.

نورالله دلخواه در گفت وگویی اظهار داشت: این میزان تردد در سطح جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 380 هزار 10 درصد افزایش یافته است.

وی از افزایش 11 درصد تردد زائران در مدت یاد شده (ابتدای ماه صفر تاکنون)نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: موج حضور زائران در اربعین آغاز شده و هر لحظه بر تعداد زائران حسینی در مرز مهران افزوده می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی استان خبر داد و تاکید کرد: با وقوع طوفان عصر روز گذشته در شهر مهران و تدابیر لازم مسئولان استانی، روند تردد زائران دوباره از سر گرفته شد و هم اکنون زائران بدون مشکل از مرز خارج می شوند.

دلخواه یادآور شد: گروه های راهداری و کنترل جاده ها در طول مسیرهای استان در حال بازرسی و نظارت راه ها هستند و هیچ مشکلی تا این لحظه مخابره نشده است.

وی گفت: در برخی محورها چون ملکشاهی و نیز پایانه مرزی مهران آبگرفتگی های جزیی مشاهده شد که با همت راهداران این آبگرفتگی ها نیز برطرف شده و یا در مرتفع شدن است.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائرین عتبات عالیات است.

از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از نزدیک به 400 هزار زائر از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =