رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در سال گذشته بیش از 550 خبر در خصوص فعالیت‌های شرکت در نشریات مکتوب و خبرگزاری‌های استان منعکس شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ احمدرضا روزبیانی، که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند، افزود: این شرکت تعامل خوبی با تمامی رسانه‌ها و خبرنگاران دارد.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار صنعت برق در راستای خدمت‌رسانی بهتر خاطرنشان کرد: یک هزار و 332 آگهی مدیریت مصرف برق در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در نشریات مکتوب به‌چاپ رسیده است.

روزبیانی با اشاره به تهیه و تولید 88 خبر به همت دفتر روابط عمومی شرکت توزیع استان در سال 96، یادآور شد: سال گذشته بیش از 50 درصد از اخبار ارسالی شرکت در نشریات داخلی توانیر منتشر شده است.

وی به تولیدات سمعی و بصری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص بیش از 70 دقیقه انیمیشن و 250 دقیقه مستند تاریخی و مستند فعالیت ها و عملکرد شرکت تولید شده است.

روزبیانی افزود: با عقد قرارداد با صدا و سیما و شرکت‌های پخش پیام‌های بازرگانی در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات شرکت بیش از 28 هزار ثانیه تولیدات داشته‌ایم.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به تولیدات فرهنگی و محتوایی اشاره و عنوان کرد: در این راستا آرشیوی از بریده جراید به صورت کتابچه از سال‌های 93 تا 96 تولید و چاپ کتاب اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف آب و برق ویژه روحانیون با همکاری صنعت آب و برق استان و تجدید چاپ 3 شماره کتاب «برق و بچه‌ها»، چاپ کتاب «همیار برق»، اقتصاد مقاومتی و... از جمله اقدامات این دفتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تکریم ارباب رجوع نیز اطلاع‌رسانی گسترده از طریق تبلیغات محیطی و نصب بنر، اطلاع رسانی در خصوص خدمات از طریق سایت شرکت، انجام نظرسنجی دوسالانه با همکاری کارشناسان و اساتید دانشگاهی، پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی رسیده از طریق سایت و ایمیل شرکت و... نیز صورت گرفته است.

روزبیانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای استقرار روابط عمومی الکترونیک گفت: بروزرسانی سامانه پیامکی، سایت شرکت، راه‌اندازی سرور روابط عمومی، استفاده از فناوری‌های نوین، الکترونیکی کردن آرشیو های روابط عمومی و... نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =