میزان نوشت:در تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه چند نفر با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به ربودن یک خانم کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.

رئیس آگاهی استان البرز با اعلام آزادی گروگان،اظهار داشت:  گروگان گرفته شده در اظهارات خود اذعان داشت که ساعت هفت شب با مترو به ایستگاه کرج رسیده و هنگامی که قصد سوار شدن به خودروی خود که در کوچه پارک کرده بود داشته که ناگهان چند جوان به زور او را به صندلی عقب خودرو کشیده و با خودرو متواری شده اند.

وی ادامه داد: شهروندان و خودرو‌های عبوری با مشاهده این صحنه اقدام به تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کرده که با انجام اقدامات پلیسی و مسدود کردن مسیر خودروی گروگانگیران توسط پلیس منجر به دستگیری آدم ربایان می‌شود.

سرهنگ صفایی افزود: با بررسی بیشتر مشخص شد که این خانم گروگان گرفته شده دریک صرافی در تهران مشغول به کار بوده که گروگانگیران با انگیزه دستیابی به رمز ورود به سیستم رایانه صرافی قصد برداشت غیرمجاز به مبلغ یک میلیارد تومان ازحساب آن را داشته اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در این زمینه سه نفر دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود با قرار صادره از سوی باز پرس پرونده روانه زندان شدند.

 

1717

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =