پیکر آقای بازیگر سینمای ایران، عزت‌الله انتظامی صبح امروز با حضور جمعی از بازیگران سینمای ایران و علاقه‌مندان این هنرمند در تالار وحدت تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی با حضور چشمگیر چهره‌های هنری به ویژه هنرمندان عرصه سینما امروز ۲۸ مرداد از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

بهمن مفید، نوید محمدزاده، باران کوثری، حبیب رضایی، مهتاب کرامتی، بهزاد فراهانی، فاطمه معتمدآریا، پوری بنایی، بهنوش طباطبایی، حبیب رضایی و... از جمله چهره های شاخصی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

پیکر انتظامی پس از برگزاری مراسم با بدرقه جمعی از علاقه مندان به این هنرمند به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع و در کنار آرامگاه خسرو شکیبایی به خاک سپرده شد.

مهتاب کرامتی در مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی

 

بهمن مفید در مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی

 

نوید محمدزاده در مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی

 

باران کوثری در مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی

 

پوری بنایی در مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پویا زرین A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    1 0
    روح آقای بازیگر شاد. چون خودم در آن مراسم شرکت کردم باید بگویم که در آن زمان آفتاب بسیار شدید بود و بسیاری از افراد برای فرار به آفتاب به چمنهای مقابل تالار پناه آورده بودند یا از روزنامه به عنوان نقاب بر چهره استفاده می کردند.بنابراین هدف از عینک زدن همانطور که یکی از دوستان اشاره کردند فقط و فقط به خاطر جلو گیری از آفتاب شدید بود.چرا همش میخواهید پشت سر این بندگان خدا حرف بزنید؟چون مده،جون فلانه ،چون...