ایسنا نوشت: از امروز همه شهروندانی که به هر دلیل بدهی عوارض به حساب خودروی ایشان ثبت شده است، می‌توانند بدهی خود را به‌طور لحظه‌ای پرداخت و حساب بدهی خود را صفر کنند.

با ارتقاء سایت «تهران من» و افزایش امکانات این سامانه، هرازچندی دسترسی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. در آخرین تغییر ایجادشده، امکان تسویه لحظه‌ای بدهی عوارض طرح ترافیک برای همه کاربران فراهم شده است.

کاربران برای این منظور می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور خود به «تهران من» وارد شوند، در بخش «خودروهای تحت پوشش من» در صورت وجود بدهی، رقم آن را در مقابل مشخصات خودرو ببینند و با کلیک روی گزینه «لیست تردد» مشاهده کنند که بدهی بابت تردد در کدام روز(ها) بوده است.

سپس در زیر ستون وضعیت، در مقابل هر ترددِ ثبت‌شده که به هر دلیل از اعتبار ایشان برداشت نشده و بابت آن بدهی منظور شده است، عبارت «پرداخت بدهی» را مشاهده می‌کنند که با کلیک بر روی آن، مبلغ بدهی عوارض از حساب فرد برداشت می‌شود و نهایتا با پرداخت کلیه این موارد، رقم بدهی به صفر می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک،با ایجاد این امکان، دیگر شهروندان بابت اینکه بدهی عوارض در حساب ایشان باقی بماند و موجب جریمه شود، نگرانی نخواهند داشت و حتی نیاز نیست برای برداشت مبالغ بدهی از حساب، منتظر پیگیری شخصی و اقدام بخش پشتیبانی سایت باشند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =