۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

ایسنا نوشت: رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از دستگیری دو سارق که برای فرار از دست ماموران پلیس در زیر خودرو پنهان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ عظیم شبی پور دراین باره گفت: چندی پیش ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در حال گشتزنی در محله بلوار فردوس بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری سفید رنگ مشکوک شده و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدند، اما به محض مشاهده ماموران یکی از سرنشینان خودرو با پای پیاده از محل گریخت.

وی با بیان اینکه همزمان سرنشین دیگر خودرو اقدام به درگیری با ماموران گشت انتظامی کرد، گفت: با اقدامات ماموران فردی که با ماموران درگیر شده بود، دستگیرشد و گروهی دیگر از ماموران نیز جستجو برای دستگیری فرد متواری را آغاز کردند.

رییس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا ادامه داد: جستجوی ماموران ادامه داشت تا اینکه پس از چند دقیقه فرد متواری زیر یک دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان مشاهده و دستگیر شد.

شبی پور با اشاره به انتقال هردو متهم به کلانتری گفت: دو متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفته و معترف شدند که در حال سرقت خودروی سواری سفید رنگ بودند که ماموران گشت متوجه آنها شده اند. این افراد همچنین به ارتکاب جرایم دیگر نظیر سرقت لوازم داخلی خودرو و ... نیز اعتراف کردند.

به گفته وی برای دو متهم پرونده تشکیل شده و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =