یک عضو شورای شهرسازی جامعه مهندسان مشاور بر این باور است، تغییرات مدیریت شهری، آسیب های زیادی به شهر وارد می کند که زیانش به شهروندان می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد هاشم زاده با اشاره به تغییرات مدیریتی کلانشهری مانند تهران اظهار کرد: تهران در طول دو سال گذشته تغییرات مدیریتی زیادی به خود دیده است که آسیب‌های آن شاید در درازمدت خود را نشان دهد و اثربگذارد.

او با بیان اینکه تهران با بدهی بیش از 52 هزار میلیاردی و پروژه های ناتمام زیادی که دارد یک کلانشهر آسیب پذیر است، گفت: تغییر مدیریت شهر و شهردار تهران، به مجموعه مدیریت شهری و کارهایی که باید در تهران انجام شود به طور قطع آسیب می‌رساند.

هاشم‌زاده افزود: مسلم است آسیبی که به دلیل تغییر مدیریت شهر به تهران وارد می شود، بسیار زیاد است. اینکه در یکسال دو بار شهردار تغییر و چند سرپرست بر تهران مدیریت کند، سبب می شود بسیاری از برنامه های شهر از اصول توسعه محور خود عقب بی‌افتد و مدیریت شهری نتواند برنامه‌های خود را اجرا کند.

او با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان هم گفت: من به اصل این قانون ایراد دارم. به این دلیل که به جای اینکه مساله را به صورت درست حل و شایسته سالاری را نهادیه کنند، قانونی تصویب شده که جوانان بیایند.

هاشم زاده ادامه داد: از کجا معلوم جوانانی که می آیند بدون روابط خاص سر کار آمده باشند یا اصلا شایسته باشند. به همین دلیل هم اساس این قانون را قبول ندارم و هیچ کجای دنیا اینطور نیست بلکه مکانیزم هایی است که یک آدم شایسته و توانمند می تواند کم کم حتی در سن پایین پستهای مدیریتی بگیرد.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =