باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دختران جوانی که به همراه خواهرش در منزل پدری خود زندگی می‌کرد، با کیسه پلاستیکی خفه شد و جان خود را از دست داد.

شب دوشنبه (26 شهریور ماه) ماموران انتظامی در جریان حادثه قتل دختر جوانی در محدوده خلیج فارس تهران قرار گرفتند.

با اعلام این موضوع، بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه ماموران تشخیص هویت و آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

فردی که برای اولین بار با مقتول روبرو شده بود برادرش بود. او در این باره ادعا کرد: اینجا خانه پدری من است و دو خواهر مجردم در این مکان زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز وقتی به در خانه رسیدم چند بار زنگ زدم، اما کسی جواب نداد، به همین دلیل با به دست گرفتن قفل فرمان به داخل رفتم تا اگر غریبه‌ای داخل خانه است او را بزنم که یک دفعه با جسد خواهر کوچکترم روبرو شدم.

وی در کمال خونسردی ادامه داد: او به طرز فجیعی خفه شده بود و یک پلاستیک نیز روی صورتش کشیده بودند که آن را پاره کردم، بلکه بتوانم نجاتش دهم، اما کار از کار گذشته بود.

در ادامه خواهر مقتول نیز مورد بازجویی قرار گرفت و مدعی شد: خواهرم فحشم داد و من را از خانه اش بیرون و در را به روی من قفل کرد تا نتوانم خانه بیایم و من که عصبانی بودم به خانه همسایه رفتم تا با او مدتی را به صحبت بنشینم.

این دختر جوان در ادامه گفت: او رتبه هفتم کشوری را در زمینه شعر و ادبیات داشت و لوح تقدیر‌های بسیاری نیز در این زمینه دریافت کرده است، اگرچه حدود دو ماهی می‌شود که از کار بیکار شده بود، اما قبل از این نیز در بازار مبل مشغول به کار بود.

با بررسی‌های انجام شده و به دستور محسن مدیر روستا بازپرس کشیک قتل پایتخت و با توجه به دلایل موجود در صحنه قتل و همچنین اظهارات ضد و نقیض خواهر و برادر مقتول، هر دو این افراد بازداشت شدند.

گفتنی است؛ مقتول با یک طناب و کیسه پلاستیکی به طرز فجیعی خفه شده بود که جسدش به دستور قاضی برای بررسی بیشتر و تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی ارسال شد.

 

 

 

۴۵۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =