۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم برای ممانعت از توسعه‌طلبی ایران به عملیات خود در سوریه ادامه می‌دهد.

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های همیشگی خود ادعا کرد: اسرائیل به منظور جلوگیری از توسعه‌طلبی نظامی ایران، به عملیات خود در سوریه ادامه می‌دهد.

 

نتانیاهو: مانع ایران خواهیم شد

از سوی دیگر، خبرگزاری شینهوای چین گزارش داد کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی صبح امروز و در حالیکه تنش‌های جدید میان اسرائیل و روسیه بر سر تحویل پدافند هوایی پیشرفته روسی اس-300 به سوریه بالا گرفته است، تشکیل جلسه داد.

همچنین در این جلسه بنابر دستور بنیامین نتانیاهو اعلام شد وزیران کابینه رژیم صهیونیستی دیگر اجازه ندارند به صورت علنی درباره دلیل سرنگونی هواپیمای روسیه بر فراز لاذقیه و اختلافات با مسکو، صحبت کنند.

اخیرا یک فروند هواپیمای متعلق به نیروی هوایی روسیه هنگام گشت‌زنی با 15 خدمه بر فراز لاذقیه سرنگون شد. روسیه، رژیم صهیونیستی را مسئول این حادثه دانست.

پس از این ماجرا و در پی بروز اختلاف میان روسیه و رژیم صهیونیستی، روز گذشته سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه از آغاز تحویل سامانه دفاع موشکی اس-300 به سوریه ظرف دو هفته آینده خبر داد.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =