مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در جلسه ای با جمعی از کارکنان این اداره کل با اشاره به اجرای « حقوق شهروندی در نظام اداری» گفت: میزخدمت الکترونیک در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در آینده نزدیک ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،نورعلی غلامحسین نیا سماکوش ضمن بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی اداری با عنوان«حقوق شهروندی در نظام اداری» از اول تیرماه سالجاری به بعد، ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از میز خدمت و ارجاع آنان به واحد های سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات ممنوع بوده ومغایر مقررات محسوب می شود گفت:میز خدمت حضوری این اداره کل در کتابخانه مرکزی استان سمنان مستقر است.
وی با تاکید براینکه تکریم ارباب رجوع از مهترین اهداف ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیک است بیان داشت: ارباب رجوع می تواند با مراجعه به میز خدمت در کمترین زمان پاسخ سوالات خود را دریافت کند و از راهنمایی‌های صورت گرفته جهت سهولت در کار خود بهره مند شود.
سماکوش با اشاره به این مطلب که کارشناسی که برای پیگیری کارهای ارباب رجوع و مسئولیت میز خدمت انتخاب می شود باید از شرح وظایف کارکنان هر بخش اداری آگاهی کامل جهت راهنمایی و پیگیری کار مراجعه کننده را داشته باشد خواستار همکاری و تعامل کارکنان این اداره کل با مسئول میزخدمت حضوری شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تاکید بر ایجاد میزخدمت الکترونیک در سایت این اداره‌ کل افزود: باید شهروندان با مراجعه به سایت بتوانند از تمام خدمات و فعالیت‌های این اداره کل جهت بهره برداری آشنا شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =