فیلم و عکس | آتش‌سوزی مهیب خانه دو طبقه در خیابان سراج

ساعت 0:13 بامداد امروز چهارشنبه یک منزل مسکونی در خیابان سراج، خیابان سروش8 طعمه حریق شد. محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی به مساحت 120 متر بود. در زیرزمین این خانه که به عنوان پارکینگ استفاده می شد، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی لوازم ضایعاتی از جمله مواد قابل اشتعال مانند رنگ، تینر و بنزین نگهداری می شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از آتش‌نشانی، زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند آتش سوزی از زیرزمین آغاز شده بود و به طور کامل دو طبقه بالایی را در برگرفته بود. خوشبختانه در زمان رسیدن آتش نشان ها کسی در داخل ساختمان محبوس نبود امااین حادثه سه مصدوم داشت که دو نفر آنها به صورت سرپایی در محل درمان شدند و یک نفر به مرکز درمانی اعزام شد.

شدت حرارت و شعله‌های آتش به حدی بود که از زیرزمین به بیرون متصاعد می‌شد. سقف پارکینگ نیز بعد از دقایقی تخریب شده و روی موتورسیلکت، خودرو و اقلام شعله‌ور ریخته بود. در این حادثه آتش کاملا تمام ساحتمان را در برگرفته بود و در حال سرایت به خانه‌های مجاور بود. همچنین دو انفجار شدید منجر به تخریب بیشتر سقف پارکینگ شد. عملیات خاموش سازی این آتش در ساعت 3:24 به پایان رسید.


 

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سراج

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سراج

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سراج

 


عکس‌ها: آتش‌نشانی
67282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =