دائره‌المعارف مشاهیر همدان در ۱۴۰جلد در حال آماده شدن است

استاندار همدان گفت: در اردیبهشت سال 97 اولین جشنواره پویا نمایی در همدان برگزار می شود، در این جشنواره، تعدادی از مشاهیر و بزرگان استان معرفی و از آنها قدردانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در شورای فرهنگ عمومی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در آبان ماه سال 97 که یک فرصت بی نظیر با حضور 180 کشور جهان، نصیب همدان و کشور شده است، فرصتهای سرمایه گذاری بسیاری را برای کشور و این استان به همراه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه در رویداد بین المللی همدان 2018، همدان مدتها روی آنتن خواهد بود، خاطرنشان کرد: در تیر ماه سال آینده، اجلاس جهانی گردشگری آسیایی در همدان برگزار می شود که این اجلاس نیز فرصت خوبی برای معرفی و بارز کردن ویژگی های همدان خواهد بود.

استاندار همدان اظهار داشت: جشنواره باباطاهر در اسفند ماه برگزار می شود که همزمان دانشکده پویا نمایی نیز پس از این جشنواره در استان راه اندازی می شود.

وی در ادامه با اشاره به آمار ثبت طلاق درسال های ۹۵و۹۶، یادآور شد: طلاق پس از 10 سال دراستان همدان کاهش داشته است.

نیکبخت افزود: راه اندازی بنیادصیانت ازخانواده اقدام ماندگار فرهنگی در همدان بود که امیدوارم فرمانداران دیگر شهرهای استان نیز برای اقدام مشابه و فعالیت بنیاد صیانت از خانواده در شهرستانهای خود ورود کنند.

وی در آخر گفت: دراستان همدان 265 میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شده که نسبت به سال گذشته این رقم 30 درصد افزایش داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =