فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی فرد که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی سفر به عتبات عالیات و تماس تلفنی با شهروندان مبلغ 230 میلیون ریال برداشت و کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ حسين بساطي اظهار داشت: با طرح شکايت افرادي مبني بر برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها با شگرد کلاهبرداری تلفني، بررسی موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهی قرار گرفت.وي افزود : شاکيان كه اکثراً افراد مسن و کهن‌سال بودند در تحقيقات اوليه اعلام کردند که با تماس تلفني فردي ناشناس مبني بر اينکه اسم شما براي سفر به عتبات عاليات در ليست قرعه كشي ما قرارگرفته، فریب‌خورده و با گرفتن شماره و رمز كارت و رفتن پاي دستگاه‌های خودپرداز حساب آن‌ها برداشت‌شده است.

وی افزود: فرد کلاه‌بردار طي چندين مرحله تراکنش درمجموع مبلغ 230 ميليون ريال از طريق کارت به كارت از حساب شهروندان گلپایگانی برداشت کرده بود.

فرمانده انتظامي شهرستان ادامه داد: مأموران پلیس فتای شهرستان گلپایگان با بكار گيري روش‌هاي تخصصی متهم را كه ساکن یکی از استان‌های کشور بود شناسايي و دستگیر کردند.

بساطی اضافه کرد: حساب این کلاهبردار مسدود و مبالغ کلاهبرداری پس از طی مراحل قانونی به‌حساب مالباختگان واریز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپايگان در پايان ضمن هشدار در خصوص برداشت‌هاي غيرمجاز اينترنتي از حساب بانکي کاربران پ، از شهروندان خواست فريب کلاهبرداران پيامکي و تلفنی را نخورند و تحت هيچ شرايطي اطلاعات بانکي خود را در اختيار کلاهبرداران قرار ندهند و در پي وعده‌ووعید پوچ آن‌ها، به‌پای دستگاه‌هاي خودپرداز مراجعه نکنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =