فوتبالم را با هدف شروع کردم/ وضع فعلی فوتبال لرستان قابل قبول نیست

ورزش لرستان از دیرباز تاکنون سرشار از استعدادهای ناب بوده که کمبود امکانات و آماده نبوده زیرساختهای ورزشی ، کوچ ورزشکاران را به خارج استان و پیوستن با سایر تیمهای کشور را برای ورزشکاران رقم زده است. در فوتبال نیز لرستان همیشه صاحب کرسی بوده و بازیکنان شایسته ای را روانه تیم ملی و باشگاههای مطرح کشور کرده ، بکی از این بازیکنان که کیلومتر ها از لرستان دور شده و به باشگاههیای لیگ برتری رسیده سید احمد موسوی اهل دورود لرستان است که توانسته توانمندی ها و ظرفیتهای فوتبالی خود را در فوتبال کشور به اثبات برساند و جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت نماید او بازیکن فیکس ماشین سازی تبریز است گفتگویی اختصاصی خبرآنلاین لرستان تقدیم به شما:

در ابتدا خود را معرفی کن و بفرما که فوتبال را از چه رده ای و زیرنظر کدام مربی آغاز کردی؟
بنام خدا سید احمد موسوی 26 ساله اهل دورود هستم فوتبال رو از شهرستان دورود زير نظر عليرضا هاشمي(كُرنوكَر) از رده نونهالان ، نوجوانان شروع كردم و چند دوره درمسابقات كشوري در تيم منتخب استان عضویت داشتم.

خب بعد از نونهالان دورود چه پیشرفتهایی داشتی ؟
من از همان ابتدای فوتبال بدنبال تفریح در ورزش نبودم و هدف داشتم که در فوتبال پیشرفت کنم بهمین دلیل از رده های پایه شروع کردم و با کمک مربیانم تاکنون در تیمهای: جوانان داماش،اميد داماش ،اميد استقلال، پاس همدان٩٢، راه اهن تهران٩٣، خونه به خونه٩٤، اكسين٩٥ -گسترش فولاد٩٦ ، عضویت داشتم .

و الان در چه تیمی هستی:
الان در ماشین سازی تبریز حضور دارم.

آیا از شرایط تیمت راضی هستی؟
شرايط تيم خدارو شکر خوبه و با تغيیر تحولاتي كه در كادر فني و بازيكنان شده باشگاه داره به سمت موفقيت حركت ميكنه كه اميدوارم اين اتفاق بيوفته

چطور شد به خارج استان رفتی؟
سال٨٨ بود که با كمك علي آقا هاشمي مربی عزیزم رفتم تهران و با تيم جوانان داماش قرارداد بستم.

چند سالی میشه که از لرستان دوری آیا خبر از وضعیت فوتبال زادگاهت داری؟
هميشه پيگير فوتبال استان هستم و با مربيان و بچه ها درارتباط بودم و اكثر بچه هاي استان كه بيرون استان بازي ميكنند رو ميشناسم و باهم درارتباطيم ،ولي خب واقعيت اينه كه وضعيت فوتبال استان خوب نيست و مشكلات زياد داره چه مالي چه سخت افزاري!!

وضع فوتبال لرستان قابل قبول نیست

معمولا خيلي از استانها اين مشكل و دارن ولي خب درباره استان لرستان با اينهمه استعداد اصلا قابل قبول نيست و بايد واقعا يه عزمي باشه كه از وضع فعلی دور شویم و لرستان به جایگاه اصلی خود در سطح کشور دست یاید و به نظرم فوتبال لرستان موقعي به نقطه ايدال ميرسه كه اول از پايه ها به نتيجه برسيم.

سیداحمدموسوی فوتبالیست
عمده ترین مشکلات فوتبال لرستان به نظرت چه مواردی است؟
هميشه گفتم دليل افتي كه الان تو استان شاهدش هستيم نبود اتحاد تو شهرهاي استان هست و ميبينيم كه خيلي با هم ارتباط خوبي نداریم كه نمونه بارزش همون قضيه بازي كردن گهر دورود در كرج بود كه من به شخصه ناراحت بودم از اين قضيه و اگر قراربود كه گهر تا كامل شدن استاديوم جايي ديگه بازي ميكرد بايد ميرفت خرم آباد ولي چون جو سازي بدي شد و اون نبود اتحاد باعث شد كه گهر بره كرج و نتيجشو هم ديديم كه گهر نابود شد و خيلي از جوانان استان که ميتوانستن خودشون رو در آن تیم نشون بدن فرصت از آنها گرفته شد و اعتقاد دارم فرصت سوزی بی سابقه ای در استان بوجود آمد.

ناصر میرزایی مرد بزرگ و قابل احترامی بود

بهترین مربی فوتبال استان که بخوای نام ببری ؟
خب من بيشتر در شهرستان دورود فوتبال بازي كردم و مربياني كه داشتم الان بيكارن و واقعا حيف شد كه تجربه آنها ناديده گرفته شد ولي ميشناسم مربيان شهرستانهاي ديگه مثل خرم اباد و كوهدشت و اليگودرز و... كه زحمتاي زيادي ميكشن ولي خب به دلايل بسيار به چشم نميان نمونه بارزش مرحوم ناصر ميرزايي با اينكه افتخار كار كردن با ايشون رو نداشتم ولي از حسن نيتي كه نسبت به جوانان فوتباليست استان داشتن باخبرم و هميشه واسم به عنوان يه مربي زحمتكش و يه مرد بزرگ قابل احترام بود.روحش شاد

ارتباطت با علیرضا بیرانوند و وحید امیری در چه سطحی است؟
به عنوان يه دوست و يه همشهري واقعا از موفقيتشون خوشحالم و احساس غرور ميكنيم چون وحيد و علي با پشتكار ،ظرفیت و پتانسیل فردی و جوانان ورزشکار لرستان را به كل ايران ثابت كردن و اميدوارم هميشه موفق باشند.

در پایان اگر حرفی داری بفرما؟
تشكر ميكنم از شما بابت تلاشهايي كه تو اين عرصه ميكنيد و اميدوارم يه روزي فوتبال لرستان به نقطه ايده ال برسه چون واقعا فوتباليستاي لرستان لياقتشو دارند.

مصاحبه از / سید احمد موسوی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =