بوکانی‌ها حریفان خود را در لیگ دسته دوم فوتبال شناختند

با انجام قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم سردار بوکان تنها نماینده امسال استان آذربایجان‌غربی، ۱۳ حریف خود را در این رقابت ها شناخت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در قرعه‌کشی انجام شده لیگ امسال دسته دوم، تیم سردار بوکان تنها نماینده امسال استان، در گروه یک و با تیم‌های فرهنگ البرز، رستگار زنجان، سپهر سبز آذربایجان، شاهین سازه تهران، شاهینی شاهرود، استقلال نیشابور، کاسپین بابل، شاهین بندرانزلی، نیروی زمینی تهران، مقاومت تهران، داماش گیلان، چوکا تالش و خوشه طلایی ساوه هم‌گروه شد.

بوکانی‌ها که فصل گذشته به‌همراه تیم شهرداری ارومیه در لیگ حضور داشتند بعد از صعود به مرحله دوم نتوانستند جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کنند و با سقوط تیم شهرداری ارومیه به لیگ دسته سوم حالا وظیفه سنگین تری را با هدایت دوباره پیروز قربانی در دسته دوم و برای استان آذربایجان‌غربی خواهند داشت.

سردار بوکان

گفتنی است، مسابقات امسال از ١٧ شهريور آغاز خواهد شد و درپایان ز هر گروه دو تيم مستقيم و يك تيم از طريق پلي آف به ليگ دسته اول صعود مي كند و دو تيم نیز از هر گروه به ليگ سه سقوط مي كند.

شایان ذکر است در گروه دوم مسابقات هم، سیراف کنگان بوشهر، شاهین لردگان، شهدای رودبار کرمان، پدیده ملکشاهی ایلام، قائم کنگاور، شاهین بانه، شاهین آساره باقرشهر، مس نوین کرمان، ایرانجوان بوشهر، پرسپولیس گناوه، شهرداری بم، مس شهر بابک، فولاد نوین اهواز و بعثت کرمانشاه حضور دارند.

آخرین اخبار تیم

بنا به اخبار رسیده از این باشگاه، پیروز قربانی به عنوان سرمربی و احمد تقوی به عنوان مربی حضور خواهد داشت و تا به امروز انور احمدنژاد به عنوان سرپرست تیم انتخاب شده ضمن اینکه محمد چهارمحالی، ناصر عبدی، سامان نورمحمدی، ایمان شیرازی، امیر عباسی ، امیر پارسازاد (دروازه‌بان) قرارداد خود را تمدید و علیرضا صبوری از داماش گیلان، فریور محبی از مقاومت تهران، حبیب افرا، مصطفی کریمی از تای هندا تایلند، نوید خوش هوا از پاس همدان، رضا اعتمادی از چوکا تالش، محمد فرامرزی (دروازه‌بان) از استقلال جنوب و امیررضا بیات از راه‌آهن به این تیم پیوسته اند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =