مامه اعلام کرد همسرش به زندگی در امارات علاقمند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال در تلاش است تا از طریق فیفا از مامه تیام شکایت کند و بتواند از این بازیکن و باشگاه عجمان غرامت بگیرد. مامه معتقد است با توجه به بندهای قراردادی که امضا کردند، استقلال نمی تواند چنین کاری کند. در همین حال تیام هم درباره علت حضورش در امارات گفت: «بعد از آنکه به همراه خانواده‌ام برای انجام مسابقه استقلال مقابل العین به امارات سفر کردیم همسرم علاقمند شد تا در این کشور زندگی کنیم. من هم با توجه به خواست همسرم تصمیم گرفتم به یک باشگاه اماراتی بپیوندم.»

او ادامه داد: «حضور در فوتبال امارات برای من دوران تازه‌ای را آغاز می کند و با توجه به قرارداد دو ساله‌ای که با باشگاه عجمان امضا کرده‌ام امیدوارم به تمام اهداف و خواسته‌های خودم برسم. در استقلال موفق به زدن 12 گل در 13 مسابقه شدم که آمار بسیار خوبی است. می‌خواهم این روند موفق را در امارات دنبال کنم. از اعتماد مسئولان باشگاه عجمان متشکرم و می‌خواهم یک فصل موفق و خوب را در کنار هم سپری کنیم.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    1 0
    داداش بازیکن خوبی بودی ما هم ازت ممنونیم ولی یادت باشه فقط فوتبال ایرانه که تماشاگراش زیاده و از بازیکن ستاره و اسطوره میسازن تو فوتبال امارات عمرا خواب این محبوبیت رو ببینی