۰ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

ایرنا نوشت: منابع انصارالله یمن اعلام کردند در عملیات ویژه شب گذشته (یک شنبه) رزمندگان خود علیه متجاوزان اماراتی در شهر موزع استان تعز واقع در جنوب غربی یمن 12 نظامی اماراتی به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه خبری المسیره، رزمندگان انصارالله با هدف قرار دادن 4 زره پوش ارتش متجاوز امارات و همچنین 4 زره پوش نیروهای عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، 12 نظامی اماراتی که در میان آنها یک افسر نیز وجود داشت را به هلاکت رساندند.

این رسانه همچنین از کشته شدن 8 نظامی عربستانی در شهر جازان واقع در جنوب غرب عربستان در روز گذشته یکشنبه خبر داد.
بر اساس این گزارش، رزمندگان انصارالله همچنان نیروهای اماراتی را در شهر موزع تحت محاصره خود قرار داده و نیروهای عبدربه منصور هادی با حمایت حملات هوایی ائتلاف متجاوز عربی - آمریکایی به سرکردگی عربستان در تلاش برای شکستن حلقه محاصره و بیرون آوردن کشته ها و زخمی های نیروهای اماراتی در این شهر هستند.

بمب افکن های ائتلاف عربی - آمریکایی به سرکردگی عربستان روز گذشته به اشتباه مواضع نیروهای هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را استان تعز هدف قرار دادند که بر اثر آن چند نفر از نیروهای هادی کشته و شماری نیز زخمی شدند.

رسانه های سعودی امروز (دوشنبه) با اعتراف به شکست های اخیر خود در مقابله با رزمندگان انصارالله فقط به کشته شدن سه نظامی عربستانی و یک اماراتی در درگیری های مرزهای جنوبی این کشور اشاره کردند.

منابع یمنی امروز همچنین با اشاره به حملات هوایی دیروز رژیم آل سعود به شهرهای مرزی نجران، جازان و نیز صعده در شمال یمن از شهادت 8 یمنی خبر دادند.

نیروهای انصار الله یمن روز گذشته همچنین یک تانک سعودی را با موشک در منطقه الرمضه جازان در جنوب عربستان هدف قرار دادند که بر اثر آن همه افراد داخل این تانک به هلاکت رسیدند.

همچنین محل تجمع نظامیان متجاوز عربستانی در جنوب این کشور هدف حملات موشکی و توپخانه ای رزمندگان انصار الله قرار گرفت.

عربستان همراه با آمریکا و چند کشور عربی از جمله امارات از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =