۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
تغییر کاربری خانه فرهنگ صحت ندارد

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: خبر تغییر کاربری خانه فرهنگ حصارک به فضای اداری، صحت ندارد

به گزارش خبر آنلاین خبری مبنی بر تغییر کاربری خانه فرهنگ به فضای اداری منتشر شد که در پی انتشار آن، اهالی منطقه 6 نارضایتی خود را از این موضوع بیان کردند. به دنبال این خبر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج گفت وگویی با سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج انجام داد و موضوع تغییر کاربری خانه فرهنگ را بررسی کرد.

تغییر کاربری خانه فرهنگ حصارک صحت ندارد .

سرپرست منطقه 6 با بیان این که تغییر کاربری خانه فرهنگ حصارک به هیچ عنوان صحت ندارد، گفت: طبق دستور شهردار کلانشهر کرج مقرر شد هر منطقه شهرداری یک دفتر تسهیل گری خدمات نوسازی بافت فرسوده در یکی از بافت های فرسوده منطقه راه اندازی کند.

محمد کاظم تفته با بیان اینکه محور سند توسعه محلات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج است، افزود: در پی دستور شهردار کرج، شهرداری منطقه 6 با هماهنگی این معاونت، اتاقی از خانه فرهنگ بوعلی حصارک را به خانه تسهیل گری نوسازی بافت فرسوده اختصاص داد.

این مسئول اظهار داشت: دو نیرو از حوزه شهرسازی در این دفتر مستقر هستند که شهروندان می توانند برای احیاء بافت های فرسوده به جای مراجعه به شهرداری، به این دفتر مراجعه کنند و از راهنمایی های آنان بهره مند شوند.

تفته هدف از راه اندازی دفتر تسهیل گری خدمات نوسازی بافت های فرسوده را ترغیب شهروندان ساکن در بافت های فرسوده نسبت به احیای آن ها دانست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب این مکان به عنوان دفتر تسهیل گری این بود که خانه فرهنگ حصارک در بافت فرسوده قرار گرفته، دارای پایه فرهنگی و اجتماعی بوده و مکانی شناسنامه دار است.

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج تصریح کرد: بنابراین خبر تغییر کاربری خانه فرهنگ حصارک به فضای اداری صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =