مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت:برنامه ریزی برای اوقات فراغتلازم است مدرسه محور وبراساس سند تحول بنیادین باشد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، زینی وندمقدم در اولین جلسه شورای هماهنگی برنامه ریزی کانون های فرهنگی و تربیتی که با رویکرد مهارت‌آموزی و شعار هر دانش آموز یک مهارت با حضور اعضا ، در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شده بود،ضمن پر اهمیت خواندن اوقات فراغت دانش آموزان اظهارکرد:با شروع فصل تابستان بخشی از دستگاه‌های اجرایی خود را مشمول رسیدگی به اوقات فراغت دانش‌آموزان می دانند و این در نوع خود یک آسیب است زیرا متولی اصلی در بحث اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش و پرورش است .

وی با اشاره به اینکه اگر دستگاه‌های دیگر بخواهند در این زمینه مشارکت داشته باشند بهتر است امکانات، نیروها و تجهیزات خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند ،افزود :برنامه ریزی برای اوقات فراغت لازم است در چارچوب یک برنامه منظم ، هدفمند و با توجه به مدرسه محوری و سند تحول بنیادین باشد .

زینی وند مقدم با اشاره به اینکه بهترین فرصت برای استعدادیابی دانش آموزان در رشته های مختلف هنری ، ورزشی و ... فصل تابستان است، تصریح کرد : برای جذب حداکثری لازم است برنامه های اوقات فراغت با توجه به نیازهای مخاطبین که اکثرا کودک و نوجوان هستند طراحی شود.

وی گفت: اگر برنامه ای خوب ، غنی و ارزشمند داشته باشیم، هم در کشف استعدادها موفق خواهیم بود و هم می توانیم از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم .

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =