در روز جمعه ۲۰ مهر، روایت حمید گودرزی از پست اینستاگرامی‌ جنجالی‌اش، توهین به رییس‌جمهور توسط یکی از حاضران در نماز جمعه و حمله شدید علی کریمی به آقازاده معروف، از اخبار و مطالب پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، اعتراض مردمی به فحاشی یکی از حاضران در نمازجمعه علیه روحانی در صدر اخبار نشست. در ادامه کاربران خواستند بدانند شرط رهبر انقلاب برای حمایت از میرحسین موسوی چه بود؟ اسامی نمایندگانی که به سی‌اف‌تی رای مخالف دادند نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، شیوه جدید دلالان برای قیمت‌گذاری ارز نظرها را به خود جلب کرد. کاربران همچنین روی خبر تنها متهم پرونده "توتال" حاضر به پاسخگویی در دادگاه نشد کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، عکسی از سالگرد ازدواج بازیگر «پایتخت» در کنار همسر و دخترش مورد توجه کاربران قرار گرفت. روایت حمید گودرزی از پست اینستاگرامی‌اش که جنجال به‌پا کرد نیز کلیک زیادی خورد. حضور اسحاق جهانگیری در مراسم ترحیم بهرام شفیع هم دیدنی شد.

در سرویس جامعه، گاف بزرگ و فقر سوژه در جاده نقد‌های یک‌طرفه‌ی صدا وسیما بیننده زیادی داشت. در ادامه واکنش عجیب حداد عادل به انتقاد دانش‌آموزان از واژه‌های جدید درس زیست هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، «بمب اطلاعاتی» پرونده خاشقجی در دست مقامات ترکیه خبری پرکلیک شد. جنگنده‌های اف-۳۵ در تمام جهان زمینگیر شدند، دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. هشدار جدید آمریکا درباره ارتباط مالی با ایران، دیگر پربازدید این سرویس شد.

در سرویس ورزش، شوک بزرگ ۳ روز پایانی زندگی بهرام شفیع خبری بود که توجه کاربران را جلب کرد. حمله شدید علی کریمی به آقازاده معروف دیگر پرکلیک این سرویس بود. خبری باور نکردنی بعد از مرگ دو فوتبالیست ایرانی در گرجستان هم بیننده زیادی داشت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =