نود نبود، عجیب بود؟!

دوشنبه شب ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷ برنامه نود به دلیل تعطیلی لیگ برتر فوتبال پخش نشد. از چند روز قبل که اعلام شد قرار است این هفته نود پخش نشود انگار که قرار بود اتفاق خیلی عجیبی رخ دهد.

گمانه‌زنی‌ها حتی تا تعطیلی کامل برنامه عادل فردوسی‌پور هم پیش رفت و گفتند دیگر از نود خبری نخواهد بود. مسئله اما خیلی پیچیده نبود. مسئولین شبکه سوم اعلام کردند به دلیل تعطیلی لیگ برتر لزومی به پخش برنامه نود این هفته نیست و به جای آن بازی انگلیس-اسپانیا پخش خواهد شد.

این درست که سوژه‌های فوتبال کشورمان آن قدر زیاد است که حتی با تعطیلی لیگ برتر هم می‌شود برنامه‌ای مثل نود برقرار باشد اما کیست که نداند مدیر شبکه سوم می‌خواست زهرچشمی از عادل بگیرد. به او بفهماند که همیشه هم حرف، حرف تو نیست و باید تابع مقررات مجموعه‌ات باشی. از لحاظ مدیریتی کار فروغی مدیر شبکه سوم بی‌نقص است هرچند از لحاظ افکار عمومی او مرتکب جنایتی بزرگ و غیر قابل جبران شده!

مننتقدین پخش نشدن برنامه نود این هفته انگار یادشان رفته طی سال‌های گذشته بارها نود از لیگ برتر جا مانده، لیگ برتر شروع می‌شد اما برنامه نود نه، علتش هم آماده نبودن دکور برنامه اعلام می‌شد انگار که عادل تاریخ آغاز لیگ برتر فوتبال کشورمان را نمی‌دانسته که دکور برنامه‌اش آماده نبوده. چرا آن روزها این همه سروصدا نمی‌شد و کسی عادل را بازخواست نمی‌کرد؟!

به نظرم دوشنبه شب شبکه سوم، در غیاب برنامه نود آن قدر که دوستان می‌گویند عجیب نبود. به جایش یک فوتبال ناب اروپایی دیدیم و کیف کردیم. هر چه بود بهتر از پرداختن به دعوای حمید استیلی و کی‌روش و دستیار بی‌ادب سرمربی تیم ملی درباره کمپ تیم ملی و هم‌چنین دستگیری سرمربی تیم فوتبال قشقایی توسط پلیس یین‌الملل بود، نبود؟!

تازه حساب کار هم دست عادل فردوسی‌پور آمد، نیامد؟!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 0
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    0 5
    دل تو یکی که انگار خوب خنک شده