در روز سه‌شنبه پنجم تیر اخباری درباره ادعای ترامپ درباره پیشرفت در مذاکرات سازش خاورمیانه،حمله قلبی خواننده سرشناس بعد از بازی ایران و پرتغال و فروکش قیمت‌ها در بازار طلا مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، متن و حاشیه شایعاتی که درباره ویلای ولایتی و خاتمی منتشر شد در صدر اخبار نشست. در ادامه خبر رسید شعار تمجید از رضاخان و شعارهای حاشیه نماز جمعه توسط یک جریان طراحی می‌شود. لیست املاکی که از بنیاد پهلوی به بنیاد علوی رسید نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های زیر ۵ سال ساخت در تهران کلیک زیادی خورد. بازار بزرگ تهران دوباره به جریان افتاد هم مورد توجه قرار گرفت. فروکش قیمت‌ها در بازار طلا، دیگر خبر پر مخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، حمله قلبی خواننده سرشناس بعد از بازی ایران و پرتغال پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، ضرر ۱۵۰ میلیون تومانی سیروان خسروی در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی مورد توجه کاربران قرار گرفت. همچنین گزارشی با تیتر وقتی عادل فردوسی‌پور نویسنده سوییسی را مشهور می‌کند کلیک زیادی خورد.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی خبری از کیهان با تیتر  این کدام بی... است که دلار را ۸-۹ هزار تومان کرده؟ کلیک کردند. حکم شرعی-اجتماعی مجاز بودن حضور زنان در ورزشگاه‌ها دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم روی خبر اظهارات دادستان تهران درباره ورود به منزل سیدامامی در هنگام فوتبال کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، محمود عباس مسموم شده است و پایان امسال می‌میرد! نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. ادعای ترامپ درباره پیشرفت در مذاکرات سازش خاورمیانه هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. واکنش آمریکا به پیروزی اردوغان دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، بسیاری خواستند بدانند واکنش رونالدو به خبرنگاران ایرانی چه بود؟  دیگر خبر پرمخاطب انتقاد کوارشما از کی‌روش بود. اخم‌های گوچی بعد از پایان جام! مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =